شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما/۱۹

خرمدره: دولت آقای روحانی با سینماگران ولایتمدار خوب رفتار نکرد/ تمام کشور خوابیده، چرخ اقتصاد از کار افتاده است!

سیدمحسن خرمدره

سینماپرس: سیدمحسن خرمدره بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص ۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما و انتظارات از رئیس جمهور آینده گفت: ما برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در تمامی بخش های کشور خون دادیم؛ برادر خود من شهید است؛ من از خانواده شهدا هستم اما دولت اقای روحانی در این ۸ سال با سینماگران ولایتمدار، مومن و انقلابی خوب رفتار نکرد و آن ها را به نوعی از صحنه تولید حذف نمود از این رو اینک با خوشحالی شکر پروردگار را به جا می آورم که در روزهای پایانی عمر این دولت هستیم و می گویم الحمدالله که عمر این ها به پایان رسیده و ان شاالله به زودی نیروهای انقلابی سکان اجرایی کشور را در دست خواهند گرفت.

بازیگر فیلم های سینمایی «حماسه مجنون» و «مهریه بی بی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تمام کشور خوابیده، چرخ اقتصاد از کار افتاده و زندگی ها فاجعه بار شده است!؛ این ها همگی از جمله دستاوردهای دولت آقای روحانی است.

وی ادامه داد: به تبع سایر بخش ها در این سال ها هنر-صنعت سینما نیز به کما رفت و کار به جایی رسید که امروز اصلاً اثری از سینمای ملی و ناب باقی نمانده است و اگر احیاناً برخی آثار در سینما تولید می شوند یا سرشار از ابتذال هستند و یا پر از پزهای روشنفکرمآبانه!

این سینماگر با تأکید بر اینکه مسئولان دولت برخلاف تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان هیچ گونه تلاشی برای رونق تولید نکردند تأکید کرد: مسئولان بالعکس با تولید مقابله کردند! در این سال ها هیچ سازمان و ارگان دولتی نبود که از ما برای تولید آثارمان حمایت داشته باشد. آن ها اصلاً ما را نمی دیدند و به حساب نمی آوردند که بخواهند حمایت کنند! این در حالی است که بنده و امثال بنده فرزندان جمهوری اسلامی ایرانیم اما پر از درد و حسرت شده ایم!

خرمدره سپس خطاب به مسئولان دولت بعد گفت: امیدوارم شمایی که به زودی بر رأس کار می آیید برخلاف مسئولان فعلی تدبیری برای یکایک اعضای نگون بخت خانه سینما داشته باشید. این روزها اغلب سینماگران با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند. من متأسفم که باید بگویم برخی از گداها در همین شهر تهران از ما زندگی مرفه تر و بهتری دارند! ما مثلاً هنرمندان این سرزمین هستیم و باید برای رشد و اشاعه فرهنگ ناب ایرانی-اسلامی تلاش کنیم اما همه درها به رویمان بسته است.

وی در خاتمه اظهاراتش افزود: در حال حاضر آرزوی اکثریت قریب به اتفاق اهالی سینما روی کار آمدن یک دولت جوان انقلابی است که به دور از غرض ورزی های شخصی با یک چشم به همه اهالی فرهنگ و هنر نگاه کنند و موقعیت عادلانه ای را برای حضور آحاد سینماگران با هر نگرش و نگاه سیاسی فراهم سازند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.