شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما/۱

شاهمرادی زاده: سینما در ۸ سال اخیر رفوزه شد! / امیدوارم رئیس جمهور آینده چهره ای انقلابی، ولایتمدار، متعهد و متدین را به عنوان وزیر ارشاد برگزیند

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما در خصوص ۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما و انتظارات از رئیس جمهور آینده گفت: سینما در ۸ سال اخیر رفوزه شد چرا که موضع ما موضعی سطح پایین و به شدت انفعالی بود؛ ما هیچ حرکت مثبتی در حوزه سینمای استراتژیک، مقاومت اسلامی و... شاهد نبودیم و دولت هیچ سرمایه گذاری مناسبی برای تولید این قبیل آثار انجام نداد که شاید علت اصلی این اتفاق رسوخ و نفوذ فراماسونرها در مجموعه های مدیریتی فرهنگی و سینمایی باشد!

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: سینما در جمهوری اسلامی ایران باید عملکردی متفاوت با سینما در سایر کشورهای جهان داشته باشد. سینمای ما به عنوان سینمای ام القرای جهان اسلام باید بر ضد صهیونیست ها و استکبار جهانی و... باشد. سینمای جمهوری اسلامی ایران باید رواج دهنده ارزش های دینی و ولایی باشد و هنرمندانی هم که در آن فعالیت می کنند همگی باید ولایتمدار و انقلابی باشند.

این هنرمند یادآور شد: این همه دروغ و اغراق و قهرمان پروری در سینمای هالیوود وجود دارد اما ما که این همه قهرمانان واقعی ملی داریم هیچ قدمی در خصوص تولید آثار شایسته برای آن ها انجام نمی دهیم. در سینمای ما تصویری از سرداران بزرگ سینما وجود ندارد و این سینما سرشار از آثار مبتذل و سخیف سرشار از لودگی شده که بسیار تلخ و منزجرکننده است.

شاهمرادی زاده با بیان اینکه امیدوارم رئیس جمهور آینده چهره ای انقلابی، ولایتمدار، متعهد و متدین را به عنوان وزیر ارشاد برگزیند تصریح کرد: این اتفاق زمانی می تواند رقم بخورد که مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با بصیرت و آگاهی دست به گزینش کاندیدایی بزنند که ولایتمدار و مومن باشد و دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد بی تردید تمامی مشکلات کشور در همه زمینه ها و حوزه ها از جمله حوزه مهم فرهنگ و هنر برطرف خواهد شد در غیر این صورت نمی توان هیچ گونه امیدی برای بهبود اوضاع داشت.

وی تأکید کرد: تجربه ثابت کرده زمانی که چهره های انقلابی اداره امور فرهنگی و هنری را در دست داشته اند ما شاهد تحولات مثبت، تولید فیلم های فاخر و ماندگار و... بوده ایم و زمانی که مدیرانی باری به هر جهت اداره سینما را در دست گرفته اند ما شاهد ترویج فرهنگ منحط غرب در آثار سینمایی مان بوده ایم که امیدوارم دیگر چنین مسأله ای تکرار نشود.

این سینماگر در خاتمه اظهاراتش متذکر شد: سینما باید همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد. ما باید ریشه فراماسونرها و دشمنان اسلام و انقلاب را که به انحای مختلف توانسته اند در سینما نفوذ پیدا کنند برای همیشه بکنیم و با تولید آثار ارزشمند در حیطه مقاومت اسلامی، استکبارستیزی و... به رقابت با آثار دروغین سینمای هالیوود بپردازیم و لرزه بر پیکره دشمنان اسلام و انقلاب بیندازیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.