یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما/۲۶

روزبهانی: مدیران سینمایی طی ۸ سال گذشته جز ضربه زدن بر پیکره فرهنگ و هنر این مرز و بوم هیچ کار دیگری انجام ندادند/ رئیس جمهور آینده باید کل کشور را از بحران نجات دهد!

محسن روزبهانی

سینماپرس: محسن روزبهانی طراح جلوه های ویژه سینما در خصوص ۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما و انتظارات از رئیس جمهور آینده گفت: مدیران سینمایی طی ۸ سال گذشته جز ضربه زدن بر پیکره فرهنگ و هنر این مرز و بوم هیچ کار دیگری انجام ندادند ما شاهد هیچ اتفاق نیکی طی این سال ها نبودیم و هرچه بود تلخی و درد و رنج و بیکاری بود و بس!

طراح جلوه های ویژه فیلم های سینمایی «به وقت شام» و «تنگه ابوقریب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: شاید برخی مدیران سینمایی کرونا را عامل بیکاری سینماگران بدانند در صورتی که اینطور نیست و قبل از پاندمی کرونا هم وضعیت سینماگران فاجعه بار و سرشار از مصیبت بود. بیکاری طی ۸ سال گذشته روز به روز بیشتر گریبان اهالی سینما را گرفت و در این سال ها تنها عده معدودی از اهالی سینما بودند که به واسطه ارتباطات متعدد با برخی مدیران و نورچشمی ها مربت کار می کردند.

وی ادامه داد: دولت آقای روحانی طی ۸ سال اخیر هرگز به هنر و هنرمند اهمیت نداد؛ امنیت شغلی برای هنرمندان در این سال ها هرگز فراهم نشد و تمامی کسانی که مسئولیت اداره عرصه های مختلف فرهنگی و هنری را در دست داشتند جز ضربه زدن بر پیکره نیمه جان و نحیف این حوزه های مهم هیچ کاری انجام ندادند. سینما که رسماً برای آقایان حتی جزو اولویت های دهم شان هم نبود.

روزبهانی سپس با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آینده باید کل کشور را از بحران نجات دهد تصریح کرد: وقتی دولتمردان کاری کردند که بخشی از مردم در زباله ها دنبال غذا می گردند نشان از آن دارد که جامعه ما با یک بحران معیشتی جدی روبرو است. بی شک کسانی که به زودی اداره اجرایی کشور را در دست می گیرند باید همه عرصه های کشور را از بحران نجات دهند که به تبع این اتفاق سینما هم نجات پیدا خواهد کرد.

این طراح جلوه های ویژه پیشکسوت در پایان این گفتگو تأکید کرد: مردم ایران اسلامی این روزها اوضاع بدی را تجربه می کنند؛ بنده امیدوارم مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران وارد میدان شوند و دیگر اجازه ندهند دولت ها این چنین عرصه های مختلف را به ویرانه بکشانند؛ بی تردید با هوشیاری و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و به کار گماردن نیروهای متعهد و متدین است که کشور می تواند از این وضعیت وخیم فعلی نجات پیدا کند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.