یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما/۲۳

فیوضی: دولت لیبرال روحانی سینمای اصیل، انقلابی، استراتژیک و دفاع مقدس را کاملاً نابود کرد/ مدیران سینمایی طی سال های اخیر بیشتر منافع غربی ها را در نظر داشتند

مهدی فیوضی

سینماپرس: مهدی فیوضی کارگردان سینما در خصوص ۸ سال عملکرد دولت روحانی در حوزه سینما و انتظارات از رئیس جمهور آینده گفت: دولت لیبرال روحانی سینمای اصیل، انقلابی، استراتژیک و دفاع مقدس را کاملاً نابود کرد؛ یکایک مسئولان این دولت همه تلاش خود را به کار بستند تا نیروهای انقلابی نتوانند در عرصه سینما کار و فعالیت کنند و آن ها را خانه نشین و بایکوت کردند.

کارگردان فیلم های سینمایی «محرمانه تهران» و «نفوذی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: سینمای ایران طی ۸ سال اخیر در خصوص پیشرفت های علمی و بهینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) و سبک زندگی ایرانی- اسلامی و منویات ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هیچ تلاشی انجام نداد اما در عوض هرچه سبک زندگی و روح آمریکایی و غربی و لیرالیزه بود در آثار سینمایی به تصویر کشیده شد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران سینمایی طی سال های اخیر بیشتر منافع غربی ها را در نظر داشتند تصریح کرد: بی شک عمده دلیل این اتفاقات تلخ و نامبارک انتخاب های غلط مدیرانی بود که اداره امور فرهنگی و سینمایی را در دست گرفتند. این مدیران باعث شدند تا منافع غرب در سینمای ایران احیاء شود.

فیوضی سپس در همین راستا متذکر شد: در نقطه بالاتر انتخاب رئیس جمهور توسط مردم بود که باعث شد تمامی روزنه های دینی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خلاصه هر آنچه در ذیل حاکمیت اسلامی بود از بین برود!

این سینماگر خاطرنشان کرد: بی تردید دولتمردان آینده با معضلات عدیده و پیچیده ای در حوزه فرهنگ و هنر و بالاخص سینما روبرو هستند. یکی از مهمترین کارهایی که باید مدیران آینده انجام دهند این است که پیرامون موضوعات مهمی نظیر انقلاب اسلامی، دوران ظهور و سایر موضوعات حیاتی و استراتژیک تحقیق و پژوهش انجام داده و سناریوهای متنوع متعهدانه را حمایت کنند.

وی در پایان این گفتگو افزود: مدیران سینمایی و تلویزیونی باید تمام نیروهای انقلابی، متعهد و متخصصی که سال ها به دلیل حضور دولت لیبرال زمین گیر بودند را پای کار بیایند و از سوی دیگر از جوانان معتقد به انقلاب اسلامی حمایت ویژه کنند تا به جای انبوهی از فیلم های پست، نازل، ضدارزش و سخیفی که این روزها شاهد هستیم بتوانیم به سمت تولیدات ارزشمند و شاخص حرکت کنیم و سینما را از این ورطه خطرناک نجات دهیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.