شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

ویژگی مدیران تابعه سازمان سینمایی/۳

سربخش: آقای خزاعی باید مدیرانی را منصوب کنند که تنها هدف شان ترویج اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی در سینما باشد/ فیلم های سیاه و مبتذل در دولت جدید نباید اجازه تولید بگیرند

علیرضا سربخش

سینماپرس: علیرضا سربخش جانباز روشندل و کارشناس فرهنگی در خصوص ویژگی مدیران تابعه سازمان سینمایی که قرار است به زودی منصوب شوند اظهار داشت: آقای خزاعی باید مدیرانی را منصوب کنند که تنها هدف شان ترویج اسلام ناب محمدی (ص) و آرمان های انقلاب اسلامی در سینما باشد؛ مدیرانی باید در نهادهای تابعه سازمان سینمایی پست و مقام بگیرند که از همان ابتدا اعلام کنند تنها شرط تولید فیلم در سینما انقلابی بودن محتوای آن است و هرگز اجازه ندهند فیلم های سخیفی که این سال ها در سینما شاهد بودیم باز هم تولید و عرضه شوند.

مدیر مسئول نشریه «سینما رسانه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مدیران سینمایی باید با فرهنگ، رسوم، آداب و دین مبین اسلام قرین باشند و هر اثری که دین، انقلاب و باورهای مردم را زیر سوأل می برد را نه تنها حمایت نکنند بلکه از کسانی که می خواهند آن آثار را بسازند در محاکم عمومی شکایت کنند.

وی تأکید کرد: سینما در جمهوری اسلامی ایران باید با جهان بینی ایران اسلامی همسو، هماهنگ و هم راستا باشد. این انقلاب دوستدار مسلمانان و مستضعفان عالم است و باید تصویر آن ها در تولیداتش انعکاس یابد.

سربخش با تأکید بر اینکه سینمای جمهوری اسلامی ایران باید تماماً استکبارستیز و صهیونیست ستیز باشد اظهار داشت: باید برای فیلم های ضد استکباری پاداش و جوایز ویژه ای در نظر گرفته شود و از هر فیلمسازی که چنین طرح هایی را برای تولید در دست دارد حمایت ویژه صورت گیرد.

این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد: همه ما باید بدانیم هنر اصیل استکبارستیز است، هنر اصیل طرفدار محرومین است. مدیران باید از تولید آثاری که نهاد خانواده را تقویت می کند پشتیبانی کنند و از خانواده به عنوان رکن اصلی جامعه اسلامی حمایت کنند نه اینکه خانواده گریز باشند.

سربخش متذکر شد: اگر آقای خزاعی می خواهد هنر خوب و انقلابی و مطابق با وعده های دولت سیزدهم باشد باید سینمای گذشته را دور بریزد و سینمای جدیدی را برپا کند که مطابق با آرمان ها و اهداف نظام و انقلاب اسلامی باشد در غیر این صورت ما نه تنها هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد بلکه روز به روز در سینما بیش از پیش دچار اضمحلال و پسرفت خواهیم شد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.