چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶

سینما در فضای مجازی؛

سینما آزادی را به شکل پانوراما ببینید

سایت آزادی

سینما آزادی به عنوان مهم ترین پردیس سینمایی در پایتخت معرفی می شود که همواره مورد توجه مخاطبان و صاحبان فیلم بوده است، در این میان آنچه که تماشاگران آن از این پردیس توقع دارند ارتباط مجازی با این پردیس است که در این قدم هم تا حدودی خوب عمل کرده‌اند.

سینما آزادی به عنوان مهم ترین پردیس سینمایی در پایتخت معرفی می شود که همواره مورد توجه مخاطبان و صاحبان فیلم بوده است، در این میان آنچه که تماشاگران آن از این پردیس توقع دارند ارتباط مجازی با این پردیس است که در این قدم هم تا حدودی خوب عمل کرده اند.

سایت سینما آزادی به آدرس اینجا در دسترس است، اما طراحی این سایت خیلی ساده انجام شده است و بیشتر طراحی قالب این سایت به وبلاگ شباهت دارد تا یک وب سایت داینامیک، از آنجا که سینما آزادی دارای معماری منحصری است، می توان از المان های منحصر این سینما برای طراحی سایت آن استفاده کرد و مخاطب را بیشتر با این معماری در فضای مجازی آشنا کرد.

این سایت به شکل CMS طراحی شده است و در صفحه اول این سایت پوستر فیلم های در حال اکران در این سینما قرار دارد که با کلیک روی هر پوستر لیست عوامل،عکسها و تیزر فیلم قرار دارد اما در بخش پایین صفحه اول این سایت به شکل نامرتبی متن ها و تصاویر قرار گرفته‌اند که هیچ منطق طراحی‌ ندارد و صرفا به عنوان تابلو اعلانات از صفحه اول آن استفاده شده.

بخش گالری تصاویر از سبک تازه ای استفاده شده است که با کلیک روی هر بخش می توان به شکل پانوراما در محیط سینماآزادی سیر کرد، در واقع پانورما از ترکیب تصاویر با زاویه دید مختلف در نمای کلی ۳۶۰ درجه ساخته می شود اما طراحی پانوراما به این شکل خارج از فضای کلی سایت می باشد و باعث می شود کاربر با سایت بیگانه باشد.

قسمت اخبار سایت سینماآزادی کمتر بروز می شود،این بخش می تواند به صورت روزانه میزان استقبال مخاطبان از سینما آزادی را داشته باشد، حتی هنرمندان زیادی در این سینما رفت و آمد دارند که می تواند قسمتی به عنوان «با هنرمندان در سینما آزادی» به بخش‌های سایت آن اضافه شود که به خودی خود یک حرکت تازه در مدیریت سایت یک پردیس سینمایی است.

خرید آنلاین بلیط فیلم های اکران شده در سینما آزادی از ویژگی‌های این سایت است که از سیستم جامع‌ایی برخوردار است که می تواند برای مخاطب این سینما کارکرد داشته باشد و از طریق سایت مخصوص سینماآزادی بتوان بلیط آن سینما را بدون واسطه خریداری کرد.

خبرنامه از ابزارهایی است که برای سایت سینماآزادی لازم است به طوری که کاربران با عضویت در این سایت و ثبت پست الکترونیکی، می توانند آخرین اخبار تغییر فیلم ها در این سینما را در میل‌باکس خود داشته باشند که در نهایت می تواند اطلاع رسانی خوبی را دربر بگیرد که این سایت از این امکان بی بهره است.

از پردیس سینمایی آزادی به عنوان یکی از مهم ترین پردیس های سینمایی توقع می رود که در حوزه مجازی بتواند بهتر ظاهر شود به طوری که کاربر با یک بار مراجعه به آن علاقه مند باشد تا دوباره به آن رجوع کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.