سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

هنرمندان و واکنش به ترور دانشمند برجسته هسته‌ای/۹

سربخش: کسانی که برای سقوط هواپیمای اوکراینی سینه چاک دادند چرا در حادثه ترور شهید فخری زاده مهر سکوت بر لب زدند؟/ نوکری برای بیگانگان کافی است، به فکر منافع ملی باشید!

علیرضا سربخش

سینماپرس: علیرضا سربخش جانباز روشندل و کارشناس فرهنگی گفت: پرسش اصلی بنده این است کسانی که برای سقوط هواپیمای اوکراینی سینه چاک دادند چرا در حادثه ترور شهید فخری زاده مهر سکوت بر لب زدند؟ کجا هستند هنرمندانی که برای سقوط هواپیما به میدان آمدند و شمع روشن کردند و با سفیر انگلستان همراه شدند؟

مدیر مسئول نشریه «سینما رسانه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ما هیچ گاه از یاد نخواهیم برد که بسیاری از آن دسته هنرمندان که بعد از سقوط هواپیمای اوکراینی سینه چاک دادند و عزاداری کردند دو تابعیتی بوده و در واقع وابسته به غرب و بیگانگان بودند. آن ها حتی از محمد امامی پول دریافت کرده بودند که به خیابان ها بیایند و شلوغ کنند!

وی تصریح کرد: اما همین عده در قبال چنین واقعه تلخی که اندیشمند اسلامی ما و دانشمند جبهه مقاومت را ترور کردند سکوت مطلق اختیار کردند! متأسفانه کسانی که جلوی دانشگاه با سفیر انگلیس تجمع کرده بودند را ندیدیم که در قبال این ترور ددمنشانه واکنش نشان بدهند.

سربخش سپس با تأکید بر اینکه به احتمال بسیار قوی این ها چون دستی در آن سوی آب ها دارند و از بیم شان هیچ اظهارنظری در این رابطه نداشتند خاطرنشان کرد: چون اربابان خارجی آن ها مثل فرانسه و انگلیس و آمریکا در مقابل این ترور موضع گیری نداشتند و آن را محکوم نکردند این دسته از هنرمندان و یا به اصطلاح سلبریتی ها هم سکوت اختیار کرده و از خون به ناحق ریخته شده یک شهید وطن دفاع نکردند.

این کارشناس ارشد حقوق بین الملل با خطاب به این دسته افراد گفت: نوکری برای بیگانگان کافی است، به فکر منافع ملی باشید!؛ درود بر کسانی که غیرتمندانه به میدان آمدند و موضع گیری کردند ما از اینکه این افراد غیرت دینی و ملی از خود نشان دادند کمال تشکر را داریم و با جدیت از همه از کسانی که مهر سکوت بر لب زدند می خواهیم به فکر منافع ملی باشند. به فکر خون های شهدا باشند. به فکر حمایت از کسانی که در پی استقلال کشور هستند باشند و در واقع از خودشان واکنش نشان دهند.

وی در پایان این گفتگو افزود: به هر حال همه ما ایرانی هستیم و دل در گرو این نظام و آب و خاک داریم. بنده از این دسته هنرمندان می خواهم اگر هنوز همیت ایرانی و اسلامی را در خود احساس می کنند سریع تر به میدان آمده و در مقابل این جنایت بزرگ سکوت پیشه نکنند!

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.