یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

هنرمندان و واکنش به ترور دانشمند برجسته هسته‌ای/۴

حر: برخی سلبریتی ها میوه های گندیده ای هستند که تنها قبله آمال شان غرب است/ بیانیه جمعی از سینماگران برای خالی نبودن عریضه بود!

اکبر حر

سینماپرس: اکبر حر کارگردان سینما در خصوص جای خالی سلبریتی های بی سواد در واکنش به ترور دانشمند برجسته ملی شهید محسن فخری زاده گفت: سلبریتی ها میوه های گندیده ای هستند که تنها قبله آمال شان غرب است؛ این ها از قبل برکت جمهوری اسلامی ایران به شهرت و محبوبیت و ثروت رسیدند اما متأسفانه هیچ وقت به جامعه و مرم خدمت نکردند و عرق و اعتقادات ملی برایشان پوچ است!

کارگردان فیلم های سینمایی «ما ایستاده ایم» و «شمارش معکوس» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده بارها متذکر شده ام که متأسفانه فضای هنری ما ملی نیست. قبله این قبیل سلبریتی ها غرب است و غرب زده ها امروزه در گوشه گوشه سینمای ایران رسوخ کرده اند.

وی ادامه داد: متأسفانه کسانی که در خانه سینما هستند ملی فکر نمی کنند و تنها در بعضی مواقع شاهد موضع گیری های آن ها به هواداری از برخی جریان های سیاسی و جناحی هستیم که نفعی برایشان در پی دارد به عنوان مثال آن ها در زمان انتخابات ریاست جمهوری گذشته هواداری بی خود از دولت روحانی کردند که امروزه حتی خودشان هم از این هواداری پشیمان شده اند!

این سینماگر سپس با تأکید بر اینکه بیانیه جمعی از سینماگران برای خالی نبودن عریضه و به شدت خنثی بود تصریح کرد: هنرمند نباید عملکردش منفعلانه و از سر استیصال، ناچاری یا ترس باشد! هنرمند کسی است که پیشروی میدان باشد و همیشه در صحنه از آب و خاک و ناموس و حیثیت کشورش در مقابل بیگانگان و دشمنان حمایت کند.

حر در خاتمه اظهاراتش متذکر شد: محرز است برخی از این سلبریتی ها و هنرمندان وابستگی شدیدی به سیاست غرب دارند و تابع دستورات غربی ها هستند و تنها برای آن ها خوش رقصی می کنند! متأسفانه ما بارها و بارها شاهد آن بوده ایم که برخی از این هنرمندان و سلبریتی ها در وجوه تخریبی و منفی و پا به پای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی حرکت کرده اند و در جاهایی واکنش نشان داده اند که منافع ملی را زیر سوأل برده است!

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.