جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

«جن»: نخستین سریال انحصاری نت‌فلیکس به زبان عربی

 ساخت اولین سریال عربی با نام «جن» توسط نت‌فلیکس

سینماپرس: درام فراطبیعی «جن» که حال و هوای نوجوانانه دارد، در شش اپیزود و به زبان عربی توسط نت‌فلیکس تولید می شود.

به گزارش سینماپرس، نت‌فلیکس سفارش ساخت «جن» (Jinn) اولین سریال انحصاری عربی خود را صادر کرد. این سریال که یک درام فانتزی نوجوانانه است، تیم سازنده سریال «رسوایی» (Scandal)، و درام نامزد اسکار «فیلم خیلی بزرگ» (Very Big Shot) و «ذیب» (Theeb) را در کنار خود خواهد داشت.

 سرویس نت‌فلیکس در تولید این سریال شش اپیزودی، با تهیه‌کنندگان «الان» و «راجیو دسانی»، همکاری می‌کند که در بخش جلوه‌های ویژه سریال‌های پربیننده آمریکایی نظیر «رسوایی»، «جاستیفاید» فعالیت کرده‌اند. «میر-جین بو چایا» کارگردان لبنانی «فیلم خیلی بزرگ» و «باسل قندور» که برای نگارش فیلمنامه «ذیب» (گرگ) نامزد اسکار شده نیز در ساخت این سریال مشارکت می‌کنند.

 «جن» یک درام فراطبیعی توصیف شده با شخصیت‌های جوان عرب که داستان گروهی از نوجوانان را روایت می‌کند که زندگی آنان با ظاهر شدن موجودی غیرمادی در برابرشان دچار درهم گسیختگی می‌شود. آن‌ها باید مانع «جن» شوند که قصد به نابودی کشاندن دنیا را دارد.

 قندور در مصاحبه‌ای در خصوص این سریال می‌گوید: «در خاور میانه خیلی عادی است که مردم کسی را بشناسند که در مورد جن داستانی برای تعریف کردن داشته باشد. بنابراین چرا آن‌ها را در قالب یک ماجراجویی سرگرم کننده و اسرارآمیز درنیاوریم تا همه از آن لذت ببرند. سرمایه‌گذاری نت‌فلیکس در خاور میانه ستودنی است و می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. فرهنگ روایی ما بسیار غنی است. »

این اولین سریال اوریجینال نت‌فلیکس به زبان عربی است. انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۱۹ آماده نمایش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.