سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

تهیه کننده فیلم «نفوذی»:

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باید به پناهگاهی مطمئن برای نیروهای دغدغه مند سینما بدل شود/ انجمن باید به دوران اوج و شکوه گذشته اش بازگردد

انتظارات سینماگران از انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس/۳

حسن علیمردانی

سینماپرس: حسن علیمردانی تهیه کننده سینمادر پی تغییر مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باید با روش های سنجیده و عاقلانه باید به پناهگاهی مطمئن برای نیروهای دغدغه مند و آشنا به زبان سینما بدل شود و همه دغدغه مندان و سینه سوختگان سینما بتوانند آثارشان را با کمک این نهاد تولید کنند و از آن ها حمایت شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «نفوذی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده معتقدم اگر انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به وظایف بنیادین و محوله خود عمل کرده بود اینکه هیچ شخص و نهادی جرأت آن را نداشت که زمزمه انحلال و یا درآمیختن و زیرمجموعه شدن آن را حتی بر زبانش جاری کند! اما افسوس که انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در بازه زمانی خاصی از فلسفه وجودی اش فاصله گرفت و باعث شد تا امروزه در دفاع از عملکردش دچار لنگیدن شود!

وی ادامه داد: بنده تأکید دارم که به جای پاک کردن صورت مسأله ما نیازمند اعمال روش های عقلایی و سنجیده ای هستیم تا دوباره انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس را به مأمنی امن برای تمامی سینماگران دلسوز نظام و انقلاب اسلامی بدل کنیم. ما باید مفاهیم بلند دینی و انقلابی که دفاع مقدس نیز در ذیل آن مفاهیم قرار دارد را توسط نیروهای زبده و با کمک بلا انقطاع انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس تولید کنیم تا مجدداً این نهاد بتواند همانند دوران اوج خود آثاری تولید کرده و به آن ها افتخار کند.

علیمردانی سپس با تأکید بر اینکه مدیرعامل جدید نباید تفکرات جناحی داشته باشد تصریح کرد: عوض شدن و یا عوض کردن مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس زمانی مفهموم پیدا می کند که این تغییر جناحی و سیاسی نباشد؛ مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس باید خود را سرباز ولایت بداند و اهتمامی جدی برای توجه به موضوعات فراوان روی زمین مانده داشته باشد و با تعلق خاطر به نظام و انقلاب اسلامی همواره بر استقلال انجمن پافشاری کند و عملکردی منطقی داشته باشد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «دربست» در خاتمه این گفتگو افزود: همه ما سینماگران حوزه مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس آرزوی چنین روزی را برای انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس داریم و امیدواریم که با درایت و تدبیر جدی مدیرعامل جدید مجدداً انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به دوران اوج و شکوه گذشته اش بازگردد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.