سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۴

بازتاب نامه شمقدری به سجادپور / 4

مجتبی فرآورده: تهیه کنندگان باید از اعمال نظرهای خودخواهانه فاصله بگیرند

مجتبی فراورده

تهیه کننده "ملک سلیمان" گفت: تهیه کنندگان باید از اعمال نظرهای خودخواهانه فاصله بگیرند و در یک فضای تعاملی در راه بهبود وضعیت سینمای ایران گام بردارند.

فرآورده به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: امیدوارم تهیه کنندگان سینمای ایران تنها به منافع صنفی بیاندیشند و منافع شخصی را در نظر نگیرند و در صورت تحقق این امر قطعا تشکیل یک انجمن واحد به رشد و تعالی سینمای ایران کمک می کند.

وی افزود: صنف تهیه کنندگان، صنفی مستقل از سایر اصناف است به بیان دیگر تهیه کنندگان خود کارفرما هستند و قطعا نمی توانند حکم لازم الاجرایی برایشان تعریف کرد چنانکه در گذشته نیز خانه سینما تلاش کرد این فضا را بوجود آورد اما نه خانه سینما و نه معاونت سینمایی نمی توانند دستوری را برای این صنف صادر کنند.

فرآورده تصریح کرد: نگاه جناب شمقدری به این مقوله نگاه مثبتی است و در صورت تشکیل این تشکل و تعامل میان اعضاء اتفاقات خوبی را در سینمای ایران شاهد خواهیم بود اما این مسئله دستورپذیر نیست.

وی اظهار داشت: این افتراق بوجود آمده در 4 گروه مختلف، به اعضاء ثابت کرد هیچیک بدون صنف دیگر نمی تواند کامل باشد در نتیجه به نظر می رسد عموم تهیه کنندگان در حال حاضر به اتحاد می اندیشند.

انتهای پیام/س ق/ش/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.