دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵

در نامه ای به سجادپور

شمقدری خواستار تاسیس یک تشکل مقتدر برای تهیه کنندگان شد

شمقدری و سجادپور.

معاون سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای به مدیر ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای خواستار تشکیل یک واحد مستقل برای تهیه کنندگان شد.

به گزارش خبرگزاری سینما پرس، متن کامل نامه شمقدری به این شرح است:
"جناب آقای سیدعلیرضا سجادپور، مدیرکل محترم ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای، تهیه کننده مسئولیت و مدیریت اصلی در چرخه تولید و نمایش فیلم سینمایی را برعهده دارد. چنانچه می توان وضعیت سینمای ایران را ناشی از چگونگی عملکرد و مدیریت این گروه دانست. وجود ویژگی های حرفه ای این صنف، مثل توان مدیریت چرخه تولید. عرضه فیلم سینمایی، دانش و مهارت لازم و تجربه کاری، امری است بدیهی، اما مهمترین عنصر ویژگی های فرهنگی و برخورداری از دغدغه و مسئولیت پذیری نسبت به مردم، آرمان ها و اهداف فرهنگی و انقلابی جامعه ایران اسلامی است. 
براین اساس و با توجه به مسئولیت های فرهنگی ناظر به سند چشم انداز 20 ساله، تلاش نمائید با تبادل و کسب نظرات همه دست اندر کاران حوزه تهیه کنندگی سینما فارغ از دسته بندی های جاری نسبت به تاسیس یک تشکل مقتدر و مسئولیت پذیر و دغدغه مند نسبت به آرمان های نظام اسلامی ایران در چارچوب ماموریت های داخلی و بین المللی، هماهنگی و همکاری های لازم صورت پذیرد. بدیهی است با توجه به نقش تعیین کننده تهیه کنندگان فیلم سینمایی، ساختار نهایی این تشکل می بایست مستقل از دیگر صنوف سینمایی باشد."

انتهای پیام/ب ش/ش

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.