سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰

بازتاب نامه شمقدری به سجادپور / 1

مرتضی شایسته: ایجاد تشکل واحد، آثار مثبت بسیاری دارد

مرتضی شایسته2

مرتضی شایسته، تهیه کننده سینما معتقد است وجود تشکلی واحد برای تهیه کنندگان، نتایج مثبتی به همراه دارد و اتحادیه از این اتفاق حمایت خواهد کرد.

مرتضی شایسته در گفت و گو با خبرگزاری سینمای ایران پیرامون نامه جواد شمقدری به علیرضا سجاد پور در رابطه با ایجاد تشکلی واحد برای تهیه کنندگان سینما گفت: فکر می کنم این حرکت یعنی ایجاد تشکل تهیه کنندگان آثار مثبت بسیار خوبی دارد و بنده اعلام می کنم که اتحادیه تهیه کنندگان از این حرکت حمایت می کند و در این راستا هرگونه همکاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد.

شایسته افزود: به نظر من تهیه کنندگان باید دارای یک تشکل واحد باشند و اینکه در این بخش شاهد چند تشکل باشیم معنا ندارد.

این تهیه کننده سینما همچنین درباره مشاوره با تهیه کنندگان در خصوص وضع قوانین لازم ادامه داد: در این زمینه آماده ایم که نظرات خود را برای کارشناسی بیشتر ارائه کنیم.

مرتضی شایسته در پایان خاطر نشان کرد: درباره اینکه وضع قوانین لازم در این زمینه بهتر است از سوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت بگیرد یا اتحادیه تهیه کنندگان، مسأله ای است که آقای سجادپور با ابتکار خود به آن رسیدگی خواهند کرد اما باز هم تأکید می کنم که این اتفاق، حرکت خوبی است و شورای مرکزی اتحادیه تهیه کنندگان سینما از آن حمایت می کند.

انتهای پیام/اط/ش/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.