یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰

در پی بیانیه کانون فیلمنامه‌نویسان قانونی؛

مجمع عمومی فیلمنامه‌نویسان خانه سینما به اکثریت نرسید!

خانه سینما

در حالى که قرار بود عصر امروز يکشنبه 12آبان ماه,مجمع عمومى فيلمنامه نويسان خانه سينما در محل اين خانه برگزار شود اما اين مجمع به دليل عدم حضور کافى اعضا به اکثريت نرسيد و به نظر مى رسد ادامه اختلاف ميان دو طيف فيلمنامه نويسان و البته صدور بيانيه تحريم مجمع توسط کانون فيلمنامه نويسان قانونى مهمترين دليل حاضر نشدن اعضا بوده است

به گزارش سینماپرسٰ،در حالی که قرار بود عصر امروز (12 آبان ماه) مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان در خانه سینما تشکیل شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا به 10 آذرماه موکول شد و تعداد اعضای حاضر 70 نفر بودند.

گفتنی است روز گذشته کانون فیلمنامه نویسان قانونی این مجمع را تحریم کرده بود. بنابر پیگیری های خبرنگار سینماپرس در پی برگزاری چندین جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران با مدیریت مهدی سجاده چی در حضور علیرضا رضاداد؛ مشاور عالی رئیس سازمان سینمایی و سپس اعضای هیئت مدیره خانه سینما، دو شب گذشته سرانجام نتایج مثبتی از این مذاکرات حاصل نگردید و اختلافات میان این دو طیف همچنان باقی ماند و در نهایت منجر به صدور بیانیه از سوی کانون قانونی فیلمنامه نویسان به ریاست مهدی سجاده چی شد.

گزارش سینماپرس حاکی از آن است که در پی تعطیلی دوساله خانه سینما جمعی از فیلمنامه نویسان سینمای کشور با رجوع به مراجع قانونی سیر ثبت این کانون در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ثبت شرکت ها را به طور مستقل طی کردند و در مجمع عمومی نسبت به انتخاب هیئت مدیره اقدام نمودند که در حال حاضر مهدی سجاده چی ریاست این کانون را عهده دار است. این درحالیست که همچنان کانون فیلمنامه نویسان خانه سینما به مدیریت جابر قاسمعلی نیز در عرصه صنفی فعالیت می کند.

براساس این گزارش، قرار بود در این مجمع علاوه بر ارایه گزارش عملکرد هیات مدیره، انتخابات شورای مرکزی نیز انجام شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.