دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹

اعضای شورای مرکزی کانون فیلمنامه‌نویسان انتخاب شدند

\خانه سینما2

مجمع عمومی کانون فیلم‌نامه‌نویسان دیروز در خانه سینما برگزار و اعضای شورای مرکزی این کانون انتخاب شدند.


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، در مجمع عمومی کانون فیلم‌نامه‌نویسان که شب گذشته 23 خرداد در خانه سینما برگزار شد، فرهاد توحیدی با 47 رای، مینو فرشچی با 43 رای، کامران ملکی با 40 رای، حسن مهدوی‌فر با 37 رای، جابر قاسمعلی 31 رای، شادمهر راستین 27 رای و علی‌اکبر قاضی‌نظام با 24 رای،به عنوان اعضا اصلی شورای مرکزی کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران انتخاب و فعالیت آنها برای مدت 2 سال آغاز شد.

بنا بر این گزارش، در انتخاب شورای مرکزی جدید کانون فیلم‌نامه‌نویسان که حدود 20 نفر کاندید بودند، فرزانه شبانی با 23 رای و خسرو دهقان 22 رای اعضا علی‌البدل شورای مرکزی و سپس در انتخابات بازرس کانون‌ فیلم‌نامه‌نویسان، حسین ایری با 16 رای بازرس اصلی و احمد خداکریم با 11 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در این مجمع عمومی که با استقبال فیلم‌نامه‌نویسان در نوبت اول به حدنصاب رسید، گزارش شورای مرکزی و مالی و گزارش بازرس، توسط فرهاد توحیدی و فرزانه شبانی قرائت شد. همچنین در این جلسه در مورد اساسنامه کانون فیلم‌نامه‌نویسان در جهت انطباق با اساسنامه‌خانه سینما صحبت و مقرر شد بر اساس رای اعضای مجمع عمومی کارگروهی اساسنامه را بررسی و نتیجه را به شورای مرکزی جدید ارائه دهد.

شورای جدید کانون فیلم‌نامه‌نویسان، در اولین نشست خود به انتخاب رییس، نایب رییس، خزانه‌دار و سخنگو اقدام می کند.

انتهای پیام/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.