دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

آخرین خبرها از جلسات تعاملی فیلمنامه‌نویسان/

مهدی سجاده‌چی: کانون فیلمنامه‌نویسان قانونی برای پیوستن به خانه سینما تضمین می‌خواهد

مهدی سجاده چی***

«مهدی سجاده‌چی» درباره جلسات تعاملی کانون فیلمنامه‌نویسان گفت: کانون نهاد صنفی مستقل است و این که با خانه سینما هم‌پیمایی داشته باشد، نیاز به تضمین‌هایی دارد که هنوز از بابت آن مطمئن نیستیم.

«مهدی سجاده‌چی» در آستانه جلسات تعاملی کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران به سینماپرس گفت: به دلیل حادثه ای که برای دو عضو کانون فیلمنامه‌نویسان ما به وجود آمد، این جلسه به تعویق افتاد، اما قرار است اواخر این هفته جلسه نهایی برگزار شود. تصور می‌کنم مجمع عمومی دهم آذرماه با حضور همه اعضای کانون تشکیل شود و دنبال این هستیم که همه اعضای کانون زیر یک سقف باشند.

وی در پاسخ به اینکه آیا کانون قرار است در چارچوب «خانه سینما» قرار بگیرد،گفت: کانون فیلمنامه نویسان نهاد صنفی مستقل است و این که با خانه سینما هم‌پیمایی داشته باشد، بستگی به مسائلی دارد که امیدوارم در جلسه این هفته حل شود و برای اینکه بخشی از استقلال خودمان را به یک اجتماع صنفی بزرگتر واگذار کنیم،نیاز به تضمین هایی داریم که هنوز از بابت آن مطمئن نیستیم.

سجاده چی درپاسخ به اینکه آیا این جلسات زیر نظر سازمان سینمایی برگزار می شود، افزود: جلسات زیر نظر سازمان سینمایی برگزار نمی شود، اما دوستان علاقه مند هستند جلسات به دوستی، مودت و آشتی کنان دو صنف منجر شود.

طی چند روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در نیویورک، دو نفر از اعضای فعال کانون قانونی فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران «فرزانه شبانی» و «مجید فرازمند» به سوگ فرزندانشان نشستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.