سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

سردبیر «سینماپرس» مطرح کرد:

مراقب باشیم غفلت رسانه‌ای از «جنایت بزرگ» صهیونیست‌ها صورت نگیرد

کشتار مردم فلسطین

سینماپرس: «محمدرضا شاه‌حسینی» با انتشار متنی در فضای مجازی نسبت به شرایط غفلت رسانه‌ای و پوشاندن جنایت بزرگ صهیونیست‌ها به واسطه تمرکز بر جنایت صورت گرفته و قتل مرحوم استاد مهرجویی هشدار داد.

به گزارش سینماپرس، «جنایت بزرگ یهودیان» در فلسطین اشغالی و سلاخی و کشتار روزانه صدها کودک و زن فلسطینی به دست صهیونیست‌ها موضوع بسیار بزرگی است که البته با شگردهای مختلف توسط رسانه‌های وابسته کوچک‌سازی می‌شود و به روش‌های گوناگون در اذهان عمومی جوامع عادی‌سازی می‌گردد. در این میان منحرف‌ساختن افکار عمومی در ایران از این جنایت بزرگ و نسل‌کشی آشکار می‌تواند به عنوان یک هدف رسانه‌ای قلمداد شود؛ هدفی که حالا با جنایت صورت گرفته در فردیس کرج و ماجرای قتل وحشیانه پیشکسوت سینمای ایران، مرحوم «استاد داریوش مهرجویی» و همسر ارجمندشان از ابعاد جدی‌تری برخوردار شده است.

در این میان «محمدرضا شاه‌حسینی» کارشناس فرهنگی و فعال رسانه‌ای با انتشار متنی در فضای مجازی نوشت: قطعاً قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرشان یک جنایت است اما باید مراقب باشیم تا در این شرایط جنایت بزرگ جحودها و رژیم صهیونسیتی در قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین مورد غفلت رسانه‌ای واقع نشود.

مراقب باشیم غفلت رسانه‌ای از «جنایت بزرگ» صهیونیست‌ها صورت نگیرد

*پ. ن: واژه «جحود» واژه‌ای قرآنی است که در لغت به معنی انکار کردن با علم و دانش و دانستن است و از این جهت که یهودیان معاند پیامبر عظیم الشان اسلام با وجود علم و دانستن مرتبت و جایگاه نبوت آن حضرت، اقدام به انکار حق نموده و در برابر آن حضرت عداوت به خرج دادند؛ پس آنها را عموما با لفظ «جحود» مورد خطاب قرار می‌دادند. اما در سده‌های اخیر و بالاخص به سبب گسترش نفوذ «جحودها» در تنظیم لغت نامه‌های فارسی، نگارش این واژه برای اطلاق به ایشان تغییر داده شد و به صورت «جهود» درآمد تا دیگر معنی عنود بودن ندهد و این جماعت به عنوان موجوداتی کوشنده و جهد کننده در تصور عمومی جامعه مطرح شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.