سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

با مدیریت دوبله «بهمن هاشمی»؛

«کونگ فو کار بی باک» به رسانه ملی می‌آید

فیلم سینمایی «کونگ فو کار بی باک»

سینماپرس: فیلم سینمایی «کونگ فو کار بی باک» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماپرس، این سینمایی محصول چین در سال ۲۰۲۰ بوده و قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر دوبله این اثر بهمن هاشمی است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، آرزو روشناس، منوچهر زنده دل، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، خشایار شمشیرگران، علیرضا کامیابی پور، ابوالقاسم محمدطاهر، علی منانی، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، رزیتا یاراحمدی، آزیتا یاراحمدی و بهمن هاشمی این کار را دوبله کرده‌اند.

در خلاصه این سینمایی در گونه اکشن و ماجراجویی آمده است: زمانی که هو یوانجیا جوان و خشن بود، فکر می‌کرد هنرهای رزمی مهم‌ترین هنر هستند تا این که ...

این اثر، یک فیلم اکشن در زیر گونه هنرهای رزمی است که نه تنها فیلمی خوش ساخت و جذاب، بلکه درباره سیر تکامل ذهنی و روحی یک مبارز هنرهای رزمی است و از این منظر به لحاظ محتوایی هم مخاطب‌پسند خواهد بود. فیلمبرداری درخشان و بازی‌های بی‌نظیر بازیگران فیلم نیز جلوه خاصی به آن داده و آن را مقبول نظر بسیاری از دوستداران هنرهای رزمی می‌کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی سه سیما، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.