دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر؛ چالش ها و انتظارات/۲

منتظری: اولویت های نظام باید مورد توجه یکایک دست اندرکاران جشنواره فیلم فجر باشد

غلامرضا منتظری

سینماپرس: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این رویداد در راستای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی است و باید سرشار از ارزش ها و فرهنگ انقلابی باشد.

دکتر غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پی انتصاب دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در خصوص چالش ها موجود و انتظارات از سازمان سینمایی گفت: اولویت های نظام باید مورد توجه یکایک دست اندرکاران جشنواره فیلم فجر باشد چرا که این رویداد در راستای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی است و باید سرشار از ارزش ها و فرهنگ انقلابی باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: همیشه داشتن یک چشم انداز معین و مشخص مسیر را روشن خواهد کرد. ما باید بدانیم در چه مسیری حرکت می کنیم و چه هدفی داریم تا بتوانیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: یقیناً داشتن هدف به اشخاص در هر جایگاه و سمتی که باشند قابلیت ارزیابی می دهد در غیر این صورت تنها شاهد تکرار مکررات خواهیم بود که هیچ نفع و دستاوردی محسوب نمی شود.

دکتر منتظری خطاب به مسئولان برگزارکننده چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر متذکر شد: به گل واژه زیبای «فجر» که عصاره انقلاب اسلامی است توجه کنید! چه در جشنواره فیلم فجر، چه در جشنواره تئاتر فجر، چه در جشنواره موسیقی فجر و... باید شاهد این باشیم که برگزاری این رویدادها و تولیداتی که در آن ها عرضه می شود با عنوان فجر انقلاب اسلامی همسان باشند.

این کارشناس فرهنگی تأکید کرد: قطع به قین باید در این رخداد باشکوه شاهد به تصویر کشیدن ارزش های اخلاقی و اجتماعی و دینی و ملی در قالب فیلم های ارزشمند باشیم و دست اندرکاران باید تمام توان خود را به کار بگیرند تا بهترین اتفاقات در این جشنواره رقم بخورد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان این گفتگو تصریح کرد: سینما باید پیام انقلاب اسلامی، که استقلال و آزادی است را به تمامی مخاطبان خود منتقل کند و مسئولان باید توان خود را به کار بگیرند تا آثاری در این جشنواره عرضه شود که منتقل کننده این پیام والا باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.