دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹

باران کوثری دوباره به کافه هومن سیدی رفت

سیدی-کوثری

سینما پرس-گروه هفت هنر/ هومن سیدی با هفت بازیگر کافه را برای «روایت های ناتمام یک فصل معلق» آماده می کند.

هومن سیدی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: قرار است که نمایش «روایت های ناتمام یک فصل معلق» را که سال گذشته به دلیل حضور خانم باران کوثری تعلیق شده بود را در نیمه اول سال جاری بار دیگر به روی صحنه ببرم.

 

وی ادامه داد: هنوز زمان و مکان اجرای نمایش به صورت قطعی مشخص نشده است و من در حال گفت و گو با چند سالن برای قطعی شدن آن هستم.

 

سیدی در رابطه با بازیگران این نمایش بیان کرد: اجرای جدید این نمایش با همان تیم بازیگران قبلی یعنی باران کوثری، آزاده صمدی، هوتن شکیبا، نوید محمدزاده، امیرجدیدی، نفیسه میر شمس و خودم خواهد بود.

 

این کارگردان در مورد داستان و تغییراتی که در شیوه اجرایی این نمایش صورت خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: این نمایش روایت گر سه زندگی است که در کافه اتفاق می افتد و یا به عبارت دیگر قتل و انتقام هایی که در یک کافه رخ می دهد است اما اینکه شیوه اجرایی این نمایش در اجرای جدیدش با چه تغییراتی مواجه خواهد شد باید بگویم که بستگی به سالن نمایش دارد اگر این سالن محیطی باشد به همان شیوه گذشته اجرا می شود در غیر این صورت طبیعتا شیوه اجرای نمایش نیز تغییر می کند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.