سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید؛

نشست تخصصی سرمایه اجتماعی در انقلاب اسلامی در دهه فجر برگزار می‌شود

حامد قوام

سینماپرس: سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حمایت می‌کند.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد قوام توضیح داد: دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید حداکثر استفاده را در عرصه پژوهش از ظرفیت نخبگانی جامعه شاهد و ایثارگر داشته است.

قوام یادآور شد: دفتر مطالعات و پژوهش‌ها همزمان با ایام دهه فجر نشست تخصصی سرمایه اجتماعی در انقلاب اسلامی را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و مدیران بنیاد برگزار می‌کند و در این نشست از کتاب بازآفرینی سرمایه اجتماعی رونمایی خواهد شد.

وی گفت: وظیفه همه مسئولان حراست از انقلاب و سرمایه‌های ارزشمند آن و اقدام در جهت توسعه آن است و نقش مردم به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی باید همواره مورد توجه مسئولان نظام قرار گیرد و از ظرفیت عظیم آنان برای نیل به اهداف بلند انقلاب استفاده کرد.

قوام اظهار کرد: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با درک درست نسبت به سرمایه‌های انقلاب اقدامات خوبی را برای کسب رضایت، اعتمادآفرینی و مشارکت اجتماعی مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی فراهم آورده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.