دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

انفعال دولت؛ چشمداشت به خارج از کشور/۱۱

قهرمانی: مدیران پیرو مکتب لیبرالیسم کشور را در همه حوزه ها به عقب ماندگی کشانده اند/ انفعال ما در حوزه های فرهنگی، هنری، اقتصادی و سیاست خارجه فاجعه بار است

محمد قهرمانی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینما گفت: مدیران پیرو مکتب لیبرالیسم کشور را در همه حوزه ها به عقب ماندگی کشانده اند؛ این لیبرال مسلکان همواره تابع دستورات دیکته شده غربی ها هستند و این بسیار تأسف بار است که ما شاهد حضور چنین مدیرانی هستیم.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «خاک و آتش» و «گیرنده» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه این قبیل مدیران در همه امور چشم به دست غربی ها دوخته اند و مو به مو عملکرد آن ها را کپی کرده و در جامعه پیاده سازی می کنند. به عنوان مثال در خصوص مسأله مبارزه با کرونا هم ما شاهد تقلید مدیران دولتی از روی دست غربی ها هستیم.

وی در همین راستا ادامه داد: اگر در غرب منع تردد شبانه در شهرها اجرا شده به علت وفور کاباره ها، دانسینگ ها، کازینوها و... است اما خوشبختانه ما در جمهوری اسلامی ایران چنین اماکنی نداریم اما مدیرانی که تابع غربی ها هستند به تقلید از آن ها در یک تصمیم گیری و حرکت ناشیانه و غلط منع آمد و شد شبانه اعلام کرده اند که مایه تأسف و تأثر است.

این سینماگر سپس با تأکید بر اینکه اگر مردم تصمیم گیری مسئولان دولتی را در حوزه های مختلف برنمی تابند به علت آن است که می دانند تصمیمات آن ها اشتباه محض است اظهار داشت: در خصوص همین مقوله کرونا اگر منطق و علمی وجود داشته باشد بایستی یک بار برای همیشه کل کشور قرنطینه کامل شود اما از آنجا که مدیران تصمیم گیر ما نگاه شان پیروی از مکتب لیبرالیسم است تصمیمات خود را با تصمیمات آن ها گره می زنند و در کشور پیاده سازی می کنند.

قهرمانی با انتقاد شدید از مسئولان دولتی تصریح کرد: انفعال ما در حوزه های فرهنگی، هنری، اقتصادی و سیاست خارجه فاجعه بار است؛ ما در جمهوری اسلامی ایران که کشوری مقتدر و سرافراز است باید تنها به خودمان اتکا داشته باشیم. به ما چه ارتباطی دارد که در آمریکا یا کشورهای دیگر چه کسی رئیس جمهور می شود و روی کار می آید. ما باید در پی دستیابی به اهداف و آرمان های انقلابی مان باشیم و کشور را به پیشرفت و تعالی همه جانبه برسانیم.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «فرشتگان قصاب» و «گام های شیدایی» خاطرنشان کرد: ما نباید منتظر باشیم در آمریکا چه اتفاقاتی می افتد تا بر اساس آن تصمیم گیری کنیم. این ما هستیم که باید بر تصمیم گیری آمریکایی ها و غربی ها تأثیر بگذاریم. این آمریکایی های خون خوار هستند که باید مطیع دستورات ما باشند و ما هرگز نباید خودمان را نزد آن ها ذلیل و حقیر نشان دهیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.