شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

فاکس برایان سینگر را اخراج کرد

برایان سینگر

سینماپرس: برایان سینگر، کارگردان سری فیلم های «مردان ایکس» توسط کمپانی فاکس کنار گذاشته شد. این کارگردان در حال کار بر روی پروژه سینمایی «راپسودی بوهیمیا» بود.

به گزارش سینماپرس، کمپانی فاکس قرن بیستم علت این کنار گذاشتن را «از دسترس خارج شدن غیرمنتظره» عنوان نموده است. این تصمیم بازتاب تشدید اختلاف بین سینگر و رامی ملک بازیگر فیلم است که باعث شد کارگردان مجموعه‎ی فیلمبرداری را ترک کند.

مشکل از آنجایی شروع شد که سینگر چندین نوبت تولید را رها کرد. ملک به همین خاطر به کمپانی شکایت کرد و رفتار سینگر را نامطمئن و غیر حرفه‎ای خواند. کمپانی چندین بار به خاطر این رفتار سینگر به او هشدار داده بود. از سوی دیگر سینگر شایعات مربوط به کنار گذاشتن وی از فیلم به خاطر اختلاف با امی ملک را رد کرده است. او اظهار داشته با وجود تفاوت‎های بین خودش و ملک، تا قبل از عید شکرگزاری با هم به خوبی همکاری می‎کردند.

برایان سینگر گفته است سه هفته به پایان فیلمبرداری او از کمپانی در خواست مرخصی کرده است تا به آمریکا برگردد و به وضعیت درمان یکی از والدینش رسیدگی کند. اما استودیو با این درخواست مخالفت کرده است. فاکس نسبت به این اظهار نظرها واکنشی نشان نداده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.