دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

آرنولد به تهران می‌آید

بهرام عظیمی

سینماپرس-گروه سینما/کارگردان انیمیشن «بزن بریم سینما» از نقش آرنولد و همکاری وی با جمشید هاشم پور در اثر جدید خود خبر داد.

بهرام عظیمی؛ نویسنده و کارگردان مجموعه « بزن بریم سینما » هدف از ساخت آنها تشویق مردم به تماشای به تماشای فیلم در سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: این مجموعه با ایده و سفارش بنیاد سینمایی فارابی در حال ساخت است و تهیه کنندگی کار با محمد ابوالحسنی است.

 

وی افزود: کاراکتر ثابت داریم ولی در هر قسمت کاراکتر جدیدی هم به مجموعه اضافه می شود مثلا در قسمت سوم آرنولد با یک دستگاه آپارات به تهران می آید و می خواهد جمشید هاشم پور را با خود به آینده ببرد. همانطور که در ترمیناتور از آینده به گذشته می رود در اینجا هم برای نجات سینما که در آینده از بین می رود به دنبال هاشم پور برای کمک می رود.

 

عظیمی ادامه داد: مهمترین شخصیت این مجموعه بهروز «تیریدی(3D)» است که سنش بین ۴۰ تا ۴۵ سال است و عشق سینماست و از اینکه مردم قبل از اینکه فیلم را در سینما ببینند dvd  آن  را از مغازه تهیه می کنند ناراحت می شود. البته هدف این نیست که مردم فیلم را از مغازه ها تهیه نکنند بلکه به تفاوتهای لذت تماشای فیلم از سینما و شبکه خانگی پی ببرند.

 

وی خاطر نشان کرد: قرارداد این مجموعه ۱۳ قسمت دو دقیقه ای  است که دو قسمت آن آماده شده و دو قسمت دیگر تا دو ماه آینده آماده می شود و فکر می کنم با آماده شدن آن بتوان پخش آن را شروع کرد. در هر قسمت از این تیزرها ۱۰ تا ۱۵ ثانیه از یک فیلم پخش می شود. در اولین قسمت آژانس شیشه ای و در قسمت دوم مادر و در قسمت سوم فیلم افعی و چهارم که با موضوع کودک است فیلم « اختاپوس » خواهد بود.

 

عظیمی اظهار داشت: در این مجموعه به سراغ فیلم هایی می رویم که به قصه فیلم نزدیکتر باشه و البته ترجیح می دهیم فیلم هایی باشد که فارابی در آنها مشارکت کرده است و البته هر فیلمی که پخش می شود احترام و ادای دینی به سازندگان آنها است.

 

وی در پایان تصریح کرد: اگر این مجموعه ها پخش خوبی در صدا و سیما داشته باشد ممکنه کارگردانان برای تبلیغ فیلم هایشان استقبال کنند و این یک حرکت بسیار نو و جدیدی است. و امیدوارم با پخش زیاد آن در تلویزیون بتوانیم روی مخاطب تاثیر بگذاریم و فرهنگ سازی کنیم.

 

انتهای پیام/ج/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.