یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

«برادران وارنر» از ساخت فیلم «بتمن» و «سوپرمن» خبر داد

بتمن-سوپرمن

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان استودیو «برادران وارنر» در همایش سالیانه «کامیک-کان» اعلام کردند که با همکاری «دی سی کمیکس» فیلم سینمایی «بتمن» و «سوپرمن» را می‌سازند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» روز گذشته در همایش سالیانه «کامیک-کان» که در شهر سن دیگو آمریکا برگزار می‌شود به صورت رسمی اعلام کردند که قصد دارند در آینده فیلم‌ سینمایی ۲ ابر قهرمان مشهور و محبوب «دی سی کامیکس» به نام‌های «بتمن» (Batman) و «سوپرمن» (Superman) را بسازند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، زک اسنایدر که کارگردانی جدیدترین قسمت «سوپرمن» به نام «مردی از فولاد» (Man of Steel) را برعهده داشت، کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده گرفته است. هنری کاویل که در فیلم سینمایی «مردی از فولاد» در نقش «کلارک کنت/ سوپرمن» بازی کرده بود نیز نقش خود را دوباره تکرار می‌کند، اما هنوز بازیگر نقش «بتمن» در این پروژه معرفی نشده است. همچنین امی آدامز، لاورنس فیش‌بورن و دایان لین نیز دیگر بازیگرانی هستند که برای این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده‌اند.

 

دیوید گویر به همراه زک اسنایدر فیلمنامه این فیلم سینمایی را می‌نویسد و کریستوفر نولان که تهیه‌کنندگی «مردی از فولاد» را برعهده داشت نیز به همراه اما توماس، بنیامین ملنیکر و مایکل ای اوسلان مجریان طرح این فیلم‌ اکشن فانتزی هستند.

 

منابع نزدیک به این پروژه اعلام کرده‌اند این فیلم سینمایی به احتمال خیلی زیاد در سال ۲۰۱۵ میلادی روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.