دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

امیرحسین رستمی:

می‌خواستم خودم را از عرصه هنربازنشسته کنم

امیر حسین رستمی در نشست تئاتر« کلمه،سکوت،کلمه» به کارگردانی مائده طهماسبی

سینما پرس- گروه هفت هنر/ امیر حسین رستمی با بیان اینکه در حال مطالعه چند متن نمایشنامه برای حضور مجدد در تئاتر است در مورد تجربه قبلی خود گفت: «کلمه، سکوت، کلمه» آنقدر خوب بود که می خواستم خود را با آن بازنشسته کنم.

امیر حسین رستمی؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد فعالیت های خود در عرصه تئاتر بیان کرد: در حال حاضر مشغول مطالعه سه متن نمایشنامه هستم که یکی از آنها «همسر چینی» به کارگردانی حسن وارسته و رحمت امینی است، که در صورت امکان حتما در یکی از این سه کار حضور پیدا می کنم.

 

وی با بیان اینکه به تئاتر علاقه زیادی دارد در مورد تجربه حضور خود در نمایش «کلمه، سکوت، کلمه» که سال گذشته به کارگردانی مائده طهماسبی به روی صحنه رفته بود، گفت: این نمایش برای من آنقدر جذاب و خوب بود که دوست داشتم با این کار خودم را بازنشسته کنم همچنین اگر قرار بود که هر روز تا پایان عمرم این نمایش به صحنه برود و من به خاطر حضور در «کلمه ، سکوت، کلمه» سر هیچ کار تصویری دیگر نمی رفتم، این کار را با کمال میل انجام می دادم.

 

رستمی ضمن گفتن اینکه تئاتر حد اعلای هنرهای نمایشی است، تصریح کرد: متاسفانه در رابطه با تئاتر فرهنگ سازی درستی صورت نگرفته است، و به نظرم این وظیفه مسئولان است که در رابطه با این هنر اقدامات اساسی تری را انجام بدهند.

 

وی خاطر نشان کرد: باید برای تئاتر سالن های بیشتری را در نظر گرفت؛ من معتقدم که وجود سالن های خالی از تماشاگر بهتر از نبودن و یا کمبود سالن ها برای هنرمندان است، هنرمندانی که در عرصه تئاتر فعالیت می کنند بسیار مظلوم هستند و نیاز به حمایت های بیشتری دارند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.