سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

پری صابری:

«جهانگیر کوثری» پیگیر اجرای «مرغ باران» خارج از کشور است

پری صابری-کوثری

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کارگردان نمایش «مرغ باران» از پیگری تهیه کننده این نمایش در جهت اجرای این نمایش در چند کشور دیگر خبر داد.

پری صابری در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس، اظهار داشت: به تازگی اجرای عمومی نمایش «مرغ باران» در تالار وحدت به پایان رسیده است، جهانگیر کوثری که تهیه کننده این نمایش بوده است در حال رایزنی برای اجرای این نمایش در خارج از کشور بوده وبا جدیت  این موضوع را دنبال می‌کنند.

 

وی ادامه داد: تا به حال کشورهایی مثل آلمان، کره جنوبی، دوبی و چند کشور دیگر برای اجرای نمایش «مرغ باران» در کشورشان ابراز تمایل کرده اند که همانطور که گفتم این مسئله همچنان در حال پیگیری است.

 

صابری تصریح کرد: همچنین تصمیم داریم که این نمایش را در چند شهر کشور نیز به روی صحنه ببریم که در صورت توافق این اتفاق نیز به زودی رخ خواهد داد.

 

گفتنی است که نمایش «مرغ باران» به کارگردانی پری صابری و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری برگرفته از شاهنامه فردوسی است، این نمایش به تازگی اجرای خود را در تالار وحدت به پایان رسانده است. امیر یل ارجمند، انوش معظمی، ژمان کاشفی، علیرضا ناصحی، شهرام نجاتی، الهام دهقانی، هانا کامکار، امین آذری و فرشته نوید به ایفای نقش می پردازند.

 

انتهای پیام/ش.ع

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.