سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷

«ولگردهای آدمیزاد» برای خبرنگاران به صحنه می‌رود

ولگردی‌های آدمیزاد، چندین سال پس از پیدایش

سینماپرس- گروه سینما/ نمایش «ولگردی‌های آدمیزاد، چندین سال پس از پیدایش» به کارگردانی پاشا بهزاد به طور ویژه برای خبرنگاران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش سینماپرس، اجرای ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران روز پنج‌شنبه ششم تیر ماه ساعت 20:30 در تماشاخانه پارین-  موزه زمان واقع در خیابان شهید فلاحی، زعفرانیه، خیابان شهید پروین بغدادی خواهد بود.

 

گروه نمایش «ولگردی‌های آدمیزاد، ...» که از روز یکشنبه دوم تیرماه هر شب در دو نوبت و در ساعت‌های  20:30 و 21:45 میزبان تماشاگران است، برای دانشجویان و افرادی که از طریق اینجا بلیط تهیه می‌کنند تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

 

نمایش «ولگردی‌های آدمیزاد، چندین سال پس از پیدایش» تا پانزدهم تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

در این نمایش بازیگران چون «نادر فلاح»، «نوید هدایت‌پور»، «شبنم درویش»، «عاطفه تهرانی»، «صادق ملکی» و «ضیاء همایون»  نقش آفرینی می‌کنند.

 

«ولگرد‌های آدمیزاد ... » روایتگر فیلسوفی هست که تصمیم می‌گیرد اندیشه‌های خود را به دنیا تزریق کند. انسانها تحت تاثیر اندیشه‌های او عاشق می‌شوند، می‌خندند، راهی را انتخاب می‌کنند و ... نازی قصد دارد با نامزدش به پاریس برود. برخورد او با همسر سابقش هومن چالشی است غیر قابل پیش بینی. فیلسوف اما مشغول تحلیل آنهاست.

 

انتهای پیام/ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.