سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴

کارگاه ویژه «بازیگر و متن» زیر نظر لوون هفتوان برگزار می‌شود

تئاتر «پالتوی پشمی قرمز» به کارگردانی افسانه ماهیان

سینما پرس – گروه هفت هنر/ کارگاهی ویژه، با حضور لوون هفتوان در مدرسه بین المللی سینما تئاتر دراما برگزار می شود.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی مدرسه بین المللی سینما و تئاتر دراما، هیئت علمی این مدرسه همراه با علی آبرومندی مدیر بخش بین الملل پس از نشست حضوری با آقای «لوون هفتوان» توانست به امضاء قراردادی مبنی بر همکاری مشترک به ورکشاپی با نام کارگاه ویژه بازیگر و متنSpecial workshop Actor and Lyri زیر نظر لوون هفتوان برسد؛ که این کارگاه با تاکید بر آموزه هایی از شیوه های اجرایی مدرن و نگاهی نو به هدایت بازیگر، تحلیل نقش، تحلیل متن و... در یک ترم یک ماهه از اوایل مرداد ماه سال 92 برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است  که این کارگاه ویژه در 12 جلسه 3 ساعته  فقط تعداد محدودی را می پذیرد و آزمونی را در تاریخ های 11-12و 13 تیر ماه 92 برگزار خواهد کرد.

 

شایان ذکر است که لوون هفتوان  در سال 1370 از آکادمی هنرهای نمایشی روسیه فارق التحصیل شد و در سال 1374 کمپانی «لماز» را در کانادا تاسیس کرد و با هدف تعالی هنر گروه تئاتری «ریرا» را هم در تورنتو به راه انداخت و تا کنون نمایشنامه های زیادی به کارگردانی وی به صحنه رفته و جوایز مختلفی را از فستیوال های جهانی کسب کرده است.

 

لازم به ذکر است لوون هفتوان در حوزه سینمای معنا گرا در آثاری همچون «در کوچه های عشق»، «سر و صدای تاریک»، «پرویز» و «لرزاننده چربی»حضور پررنگی داشته و کارگردانی نمایش هایی «آهای کی اونجاست؟» (ویلیام سارویان)، «عاشق» (هارولد پینتر)، «دارم خوای می بینم. نمی بینم ؟» (لوئیجی پیراندلو)، «مرغ دریایی» ( آنتوان چخوف)، «شاید رویا» ( لوئیجی پیراندلو) و « یکشنبه» ( هارچ تارونیان) را در کارنامه درخشان خود به همراه دارد و در حال حاضر نیز سرگرم آماده سازی دو پروژه تئاتری به زبان های ارمنی و انگلیسی در کانادا می باشد.

 

آزمون کارگاه به صورت رایگان برگزار می گردد و مهلت ثبت نام تنها تا تاریخ نهم تیر سال 92 خواهد بود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کارگاه می توانند با شماره های 66714445- 66705637 تماس حاصل نموده و یا به آدرس خیابان جمهوری خیابان سی تیر، نرسیده به بنیاد سینمایی فارابی پلاک 67 مدرسه بین المللی سینما و تئاتر دراما مراجعه نمایند و یا از طریق آدرس اینترنتی در اینجا  در لینک مدرسه ثبت نام اینترنتی انجام بدهند.

 

انتهای پیام/ش.ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.