شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

امین زندگانی بعد از نامزدی در انتخابات شورای شهر:

فکر می کنم بعد از کاندیداتوری من این حرکت مد شود

امین زندگانی در نشست فیلم آهوی پشیونی سفید به کارگردانی سید جواد هاشمی

سینماپرس-گروه سینما/ زندگی درباره اعتلاف با دیگر نامزدهای هنرمند انتخابات شورای شهر گفت: فکر می کنم این حرکت مد شود. اینطور که معمولا اتفاق می افتد، اینطور جریان ها مد می شود و دیگر دوستان هم به اینطور فعالیت ها مایل می شوند که در اعلام اعتلاف تاثیرگذار است.

امین زندگانی در مصاحبه با خبرنگار سینماپرس در مورد حضورش در لیست نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران توضیح داد: یک جریان سیاسی مستقل از من دعوت کردند تا در انتخابات حضور پیدا کنم. بعد از رایزنی ها مشتاق شدم در این جریان شرکت کنم و این جریان سیاسی هم قرار شد از من حمایت کنند.

 

وی در مورد رویکرد خود افزود: با توجه به اینکه غیر از من کسی در این جریان نماینده جامعه هنری و سینمایی نیست مسلما رویکردی فرهنگی و هنری در این اتفاق خواهم داشت.

 

بازیگر فیلم «حضرت سلیمان» درباره برنامه هایش برای ارتقای فرهنگی و رفع مشکلات جامعه هنری شهر تهران بیان داشت: بعد از طی شدن مراتب اداری و تثبیت شدن کاندیداتوری ام در انتخابات شورای شهر در یک نشست خبری تمام برنامه های فرهنگی ام را توضیح خواهم داد.

 

وی در مورد اعتلاف با دیگر نامزدهای این شورا که متعلق به جامعه هنری باشند اظهار داشت: اجازه بدهید در همان نشست خبری در این باره هم اعلام نظر کنم. البته باید صبر کنیم تا دوستان دیگر هنری هم پا در این عرصه بگذارند.

 

زندگی در پایان گفت: فکر می کنم این حرکت مد شود. اینطور که معمولا اتفاق می افتد، اینطور جریان ها مد می شود و دیگر دوستان هم به اینطور فعالیت ها مایل می شوند که در اعلام اعتلاف تاثیرگذار است.

 

گفتنی ست، پیش از این خبری مبنی بر اعلام کاندیداتوری جمال شورجه در انتخابات شورای شهر منتشر شده بود که با تکذیب او مواجه شد. 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.