یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

«مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

«هنر انقلاب» مورد حمایت قرار نمی گیرد/ اگر مدیران حمایت کنند می‌توانیم «فرهنگ ایرانی-اسلامی» و «هنر انقلاب» را به دنیا صادر کنیم

کوروش زارعی در نشست خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

سینماپرس: کوروش زارعی مدیر فرهنگی و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: ما باید بتوانیم شاهد رشد و تعالی هنر انقلاب باشیم و این مهم محقق نمی شود مگر آنکه توجه ویژه ای به این هنرمندان متعهد داشته باشیم.

دبیر سابق جشنواره تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در این بیش از ۴ دهه که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد بحمدالله ما هنرمندان خوبی در حوزه هایی نظیر ادبیات و شعر و تئاتر و موسیقی و... تربیت کردیم که همچنان فعال هستند و برای کشور افتخارآفرینی می کنند.

وی ادامه داد: اما متأسفانه آنطور که توقع می رود هنر انقلاب مورد حمایت قرار نمی گیرد. هنرمندان دغدغه مند در این حوزه حامی ندارند و رسماً به حال خود رها شده اند. این اتفاق در حالی است که بنده یقین دارم اگر مدیران و سیاست گذاران کلان فرهنگی حمایت کنند می‌توانیم فرهنگ ایرانی-اسلامی و هنر انقلاب را به دنیا صادر کنیم چرا که آنقدر بچه های ما توانمند هستند که می توانند برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به خارج از مرزها نقش کلیدی داشته باشند.

بازیگر سریال های تلویزیونی «آنام» و «جابر بن حیان» خاطرنشان کرد: امروزه اگر هنرمندی در این زمینه کار می کند دلی است و به خاطر عشق خودش به انقلاب و نظام این کار را انجام می دهد.

زارعی سپس خطاب به مسئولان فرهنگی کشور اظهار داشت: هنرمند نباید دلسرد شود. شما باید بدانید علاقمندان وقتی با بی مهری مواجه می شوند کنار می روند. ما باید بتوانیم شاهد رشد و تعالی هنر انقلاب باشیم و این مهم محقق نمی شود مگر آنکه توجه ویژه ای به این هنرمندان متعهد داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.