یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷

در شرایط انفعال و بی‌خاصیتی حاکم بر مدیریت «صندوق اعتباری هنر»؛

«سازمان سینمایی» به صورت مستقیم دست به کار اهدای ۲ هزار و ۵۰۰ هدیه معیشتی به اهالی سینما شد!

اسماعیلی؛ صندوق اعتباری هنر

سینماپرس: رییس سازمان سینمایی به مناسبت عید سعید فطر از اهدای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هدیه معیشتی به خانواده سینما خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از اهدای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هدیه معیشتی به خانواده سینما به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

خزاعی گفت: فهرست سینماگران واجد شرایط، توسط سازمان سینمایی با هماهنگی هیات مدیره خانه‌سینما تهیه شده که بیماران خاص و سینماگران را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اولویت‌های لحاظ شده در این بسته حمایتی گفت: ‌طی چهار ماهه گذشته این دومین بسته معیشتی است که از سوی سازمان سینمایی برای تعدادی از سینماگران و اعضای صنوف پیش‌بینی می‌شود و این هدیه معیشتی برای بیماران خاص به تعداد ۱۷۵ نفر، اعضای صنوف به تعداد ۲۲۲۸ نفر و خانواده مرحومین به تعداد ۱۱۱ نفر در نظر گرفته شده است.

خزاعی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم پنج نوبت، بسته معیشتی به خانواده سینما تعلق گرفته، افزود: سه مرحله اول در سال ۱۴۰۱ توسط صندوق اعتباری هنر، صورت گرفته است و مرحله چهارم همزمان با شب یلدا توسط سازمان سینمایی واریز شده و در مرحله پنجم به مبلغ ۲ تا ۵ میلیون تومان به مناسبت عید سعید فطر واریز خواهد شد.

وی اظهارکرد: بسیاری از سینماگران نظر به شرایط اقتصادی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که یکی از ماموریت‌های اصلی ما، در سال جاری، تمرکز بیش‌تر و رسیدگی به اینگونه امور خواهد بود، به گفته وی، اینگونه حمایت‌ها ناکافی و مقطعی است و معتقدیم سینما، به زیرساخت‌های پایدار در زمینه توسعه اشتغال و ارتقا معشیت نیاز دارد که این مهم، در پرتو همدلی، همگرایی و همکاری بیشتر محقق می شود.

رییس سازمان سینمایی، اضافه کرد: اشتغال و معیشت مهم‌ترین دغدغه سازمان سینمایی کشور است و لازم است با هم‌اندیشی همه صنوف سینمایی به طرح‌های مشترک، جامع و پایدار برسیم.

وی ضمن تشکر از هیات مدیره خانه‌سینما به خاطر پیگیری و سامان‌دهی افراد واجد شرایط در این طرح افزود: از خیرین عزیزی که در این زمینه ما را یاری رسانده‌اند، قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.