یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

توسط «دیوید فینچر»؛

آثار «آلفرد هیچکاک» بازسازی می‌شود

آلفرد هیچکاک

سینماپرس:دیوید فینچر به سراغ هیچکاک رفت تا بازسازی یکی از فیلم‌های وی را انجام دهد.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ورلد آف ریل، در حالی که پیشتر گفته شده بود دیوید فینچر بی سر و صدا در حال بازسازی «بازی ماهی مرکب» برای نتفلیکس است، اما این فیلم بعدی او نخواهد بود و این کارگردان قرار است یک فیلم جنایی هیچکاک به نام «بیگانگان در قطار» را کارگردانی کند.

بازسازی فیلم «بیگانگان در قطار» هیچکاک سال ۲۰۱۵ مطرح شد، سال ۲۰۱۷ متوقف شد، اما اکنون دوباره روی میز قرار گرفته و فیلم بعدی فینچر خواهد بود. ابتدا قرار بود فیلمنامه فینچر از قطار به هواپیما به عنوان لوکیشن اصلی تمرکز کند، اما اکنون گفته‌شده او به ایده اصلی هیچکاک بازگشته است.

داستان فیلم بر ۲ مرد تمرکز دارد که در قطار با هم آشنا می‌شوند و نقشه قتلی را طرح می‌کنند. یکی از مردها این طرح را به عنوان یک شوخی بی‌ضرر می‌داند، در حالی که دیگری در مورد آن بسیار جدی است.

بن افلک ابتدا قرار بود در بازسازی فینچر بازی کند، اما گفته می‌شود او در پروژه دیگری مشغول است. هنوز از بازیگر دیگری صحبتی به میان نیامده و تاریخی هم برای شروع تولید ذکر نشده است.

گفته شده «بازی ماهی مرکب» را فینچر می‌نویسد، اما کارگردانی آن را برعهده ندارد.

فینچر که چند بار قرارداد چند ساله با نتفلیکس امضا کرد، به تازگی قرارداد خود را با این استریمر به مدت ۳ سال دیگر، تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است. فینچر نزدیک به ۱۰ سال است که با نتفلیکس کار می‌کند و سریال‌های «خانه پوشالی»، «شکارچی ذهن»، «عشق، مرگ و روبات» و ۲ فیلم «منک» و «قاتل» را ساخته است.

«هفت»، «زودیاک»، «کلوپ مشت زنی»، »شبکه اجتماعی» و «دختر گمشده» از فیلم‌های پیشین او هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.