یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴

با حکم «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی»؛

«محمدحسین ایمانی خوشخو» نماینده ویژه وزیر برای راه‌اندازی شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق شد!

محمدحسین ایمانی خوشخو در مجمع هیات امنای جدید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدحسین ایمانی خوشخو را به عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم کردن مقدمات راه‌اندازی شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، در حکم محمدمهدی اسماعیلی برای ایمانی خوشخو آمده است: «در اجرای تبصره ماده‌واحده مصوبه جلسه ۸۹۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تاسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و نظر به مسئولیت جنابعالی در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و نیز تجارب ارزنده شما در این حوزه به موجب این حکم به عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم نمودن مقدمات راه‌اندازی شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ظرف مدت دو ماه، جزییات طرح تاسیس شهر جهانی مزبور شامل امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مور نیاز، ساختار تشکیلاتی، نحوه تامین منابع مالی و پیشنهاد تعیین دستگاههای همکار و سایر موارد لازم را جهت(برای) طرح و بررسی در شورای هنر تهیه و ارائه نمایید.

توفیق جنابعالی را در انجام این امر مهم از خداوند متعال خواستارم.»

محمدحسین ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاستگذاری‌های کلان و توسعه فعالیت‌های فناورانه فرهنگی و هنری است.

ایمانی خوشخو پیش از این رییس دانشگاه علم و فرهنگ، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در حال حاضر دبیر شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.