چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

وزیر فرهنگ خبر داد؛

ابلاغ سند موسیقی پس از ۴۵ سال

حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما آزادی

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: سند موسیقی دیروز از جانب رئیس‌جمهور ابلاغ شد، ۴۵ سال بود که در حوزه موسیقی قانون بالا دستی نداشتیم، این سند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و سند بسیار مترقی است.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: سند موسیقی دیروز از جانب رئیس‌جمهور ابلاغ شد، ۴۵ سال بود که در حوزه موسیقی قانون بالا دستی نداشتیم و اتفاق مبارکی است. سند به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و سند بسیار مترقی است و الان منتشر کرده‌ایم و در معرض استفاده همگان قرار دارد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن از اول فروردین آغاز می شود، افزود: در اولین روز فروردین نمایشگاه بین المللی قرآن آغاز بکار خواهد کرد و همه تمهیدات فراهم شده که این نمایشگاه به بهترین نحو و با حضور همه اقشار مردمی برگزار شود. اسماعیلی تاکید کرد: بخش های جانبی در نمایشگاه برای حفظ سوره های کوچک برای خردسالان آماده شده است و یک پویش میلیونی برای آن راه اندازی خواهد شد. تلاش می‌کنیم در تمامی استان ها در طول ماه مبارک رمضان این نمایشگاه را داشته باشیم. وزیر ارشاد در مورد لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان گفت: در اصفهان دوستان درخواست اجرا داشتند مجوز داده شده بود در اجرا دچار ناهماهنگی شده بود. از دیشب اجرای آقای قربانی آغاز شده است. وی افزود: همکاران من در اصفهان حضور دارند برای اینکه عذرخواهی داشته باشند از مردم و هماهنگی لازم انجام شود. اسماعیلی تاکید کرد: بنیاد پونمایی نیز رسما دیروز ابلاغ شد و این بنیاد زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل خواهد یافت و همچنین شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی نیز اتفاق مبارک در موضوع صنایع خلاق است که با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری این کار بزرگ جلو خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.