جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

ویژه برنامه رمضانی و نوروزی رادیو؛

«جنت آباد» به رادیو تهران می‌آید

رادیو «مقاومت»

سینماپرس: تهیه کننده برنامه رمضان و نوروز رادیو تهران با اشاره به جزییات این برنامه بیان کرد که «جنت آباد» در این ایام هر روز روی آنتن می رود و هر قسمت یک مجری مهمان دارند.

به گزارش سینماپرس، مریم سادات آصفی با اشاره به تهیه کنندگی برنامه رمضانی و نوروزی رادیو تهران در توضیحاتی در این باره به مهر بیان کرد: برنامه «جنت آباد» هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روی آنتن می‌رود که مهدی مجنونی اجرای آن را بر عهده دارد اما هر شب یک مجری مهمان هم داریم.

وی درباره حضور مجریان مهمان عنوان کرد: اسامی این چهره‌ها هنوز به قطعیت نرسیده است اما مجریان رادیو و حتی مجریان تلویزیون در برنامه حضور دارند که راحله امینیان، رسالت بوذری و … از این جمله هستند. برنامه ما هم این است که این مجریان هم خودشان از برنامه‌ها و اتفاقاتی که در یک سال اخیر داشته اند، سخن می‌گویند و هم انجام یکی از گفت‌وگوهای نوروزی برنامه را بر عهده خواهند داشت.

این تهیه کننده با اشاره به فضای همزمان رمضانی و نوروزی برنامه گفت: ابتدای برنامه را با حال و هوای نوروزی می‌رویم و انتهای برنامه که به زمان اذان و افطار نزدیک است با این حال و هوا ادامه پیدا می‌کند. همچنین گفت‌وگوهایی با حجت الاسلام ابراهیم بهاری کارشناس مذهبی داریم. گفت‌وگو با قاریان بین المللی، بحث درباره حق الناس، روزه اولی‌ها و همچنین سکانس رمضان با مرور سریال‌های رمضانی از جمله این آیتم هاست.

آصفی با اشاره به برگزاری یک پویش در برنامه هم بیان کرد: پویشی مرتبط با غزه داریم که در روز قدس جوایزی هم اهدا می‌شود.

این تهیه کننده با اشاره به تهیه و تولید برنامه تحویل سال رادیو تهران نیز عنوان کرد: نام این برنامه «اینک بهار» است که با هنرمندان و خوانندگان مختلفی گفت‌وگو داریم. مستندهایی نیز ساخته شده از جمله درباره اولین شهیدی که در نوروز شهید شده است.

وی در پایان اضافه کرد: این برنامه از ۵ تا ۹ صبح پخش می‌شود و بخش‌های ادبی و نوروزی را شامل می‌شود که با صدای گویندگان مختلف انجام شده است. مجری اصلی این برنامه هنوز مشخص نشده است البته رایزنی‌هایی داریم ولی هنوز به قطعیت نرسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.