شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

محصول چین؛

«تیم شاهین سیاه» به شبکه دو می‌آید

فیلم سینمایی تیم شاهین سیاه

سینماپرس: فیلم سینمایی تیم شاهین سیاه با گویندگی ۲۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل دوبله شد.

به گزارش سینماپرس، طبق اعلام روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «تیم شاهین سیاه» در گونه درام ورزشی محصول چین در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه دو سیما پخش شود.


مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن سعید علی ذوالفقاری است. بابک اشکبوس، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، ناهید امیریان، فاطمه برزویی، باران بهرامی، شایسته تاجبخش، علی جلیلی باله، ارسلان جولایی، سمیه رهنمون، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، داود شعبانی نصر، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، ملیکا ملک نیا، مریم مهماندوست، عباس نباتی، صنم نکواقبال و بهمن هاشمی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره یاک مو، جوان نابغه‌ی بسکتبالیستی است که با وجود همه‌ی موانعی که بر سر راهش است موفق می‌شود تیمی از بچه‌های مدرسه‌ی روستا تشکیل داده و آن‌ها را به سطح مسابقات کشوری برساند.

فیلمی که هم به لحاظ کیفیت ساخت و هم از نظر فیلمنامه قدرتمند است و نکات انگیزشی و آموزشی خوبی چه برای نوجوانان و چه برای بزرگسالان دارد و روحیه خودباوری و امید را در آن‌ها تشویق می‌کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی دو سیما، برای مخاطبان پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.