یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

«بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران» فعالیت رسمی خود را آغاز کرد؛

اسماعیلی: خوشحالم که یکی دیگر از امور معطل مانده در حوزه فرهنگ و هنر بازگشایی شد

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خوشحالم که یکی دیگر از امور معطل مانده در حوزه فرهنگ و هنر که وقفه ای در برپایی آن اتفاق افتاده بود امروز با حضور اصحاب رسانه بازگشایی شد.

به گزارش سینماپرس محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه در آیین آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در مصلای امام (ره) اظهار کرد: امروز ۴۵۰ رسانه در این نمایشگاه حاضر شده اند و این برای من و همکارانم افتخار است.

وی افزود: از همه مهمانان از جبهه مقاومت، حماس، جهاد اسلامی و سایر دوستان و اصحاب رسانه صاحبان اصلی این نمایشگاه تشکر می کنم، بابت مشکلات عذرخواهی می کنم، این استقبال بیش از اندازه مایه مباهات ماست، آماده حمایت از کتابی که امروز رونمایی شد هستیم و سایر مجلدات آن هم منتشر می شود.

وزیر فرهنگ ابراز امیدواری کرد: همه اصحاب رسانه با کمال سربلندی افتخارات مردم ایران و آینده درخشان پیش رو را به خوبی ترسیم کنند.

اسماعیلی پس از پایان آیین افتتاحیه از غرفه رسانه های حامی غزه با عنوان «بشارت صبح» بازدید و دیدار با اهالی رسانه دیگر غرفه ها را به روزهای آینده موکول کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از امروز یکشنبه -۲۹ بهمن ماه- به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌ و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای این نمایشگاه است.

درهای سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) از امروز تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰، به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید باز است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.