سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

دو نمایش کانون؛

«عمو نوروز اومده» و «شکوفه‌های بهاری» در فرهنگسراهای تهران روی صحنه می‌رود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: دو نمایش «عمو نوروز اومده» و «شکوفه‌های بهاری» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی در فرهنگسراهای خانواده و ابن‌سینا اجرا می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این نمایش‌ها با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و در راستای طرح تناوبی تئاتر اجرا خواهد شد.

بر اساس این خبر، سحر پیرعلی و محمد حاج‌محمدی در نمایش «عمو نوروز اومده» و عطا مقیمی و نوشین سرکوبی در نمایش «شکوفه‌های بهاری» ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این دو نمایش عبارتند از: آهنگ‌ساز: فرید نوایی، طراحی و ساخت دکور و اکساسوار: علیرضا حسین‌پور و عادل بزدوده و طراح لباس: آناهیتا کاشف.

نمایش «عمو نوروز اومده» بهمن و اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای «خانواده» واقع در خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، پارک شفق و نمایش «شکوفه‌های بهاری» ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا واقع در شهرک قدس (غرب)، ایران زمین شمالی، جنب شهر کتاب اجرا می‌شود.

برخی آثار نمایشی مرکز تئاتر کانون در طرح تناوبی تئاتر در راستای درخواست مراکز استان‌ها و با نظارت مستقیم مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سالن‌ها و شهرهای مختلف اعزام و اجرا می‌شود.

نمایش‌های شرکت‌کننده در این طرح به صورت اجرای صحنه‌ای در سالن‌های شهر تهران و سالن‌های مراکز استان‌ها و یا بر روی تماشاخانه سیار کانون در مناطق مختلف استان‌ها اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این آثار نمایشی از طریق سایت تیوال بلیت تهیه کنند یا با شماره‌های ۰۹۱۹۵۵۹۹۹۰۴ و ۰۹۳۳۴۸۰۰۸۳۸ در ارتباط باشند.

دو نمایش نوروزی کانون در فرهنگ‌سراهای تهران اجرا می‌شود

دو نمایش نوروزی کانون در فرهنگ‌سراهای تهران اجرا می‌شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.