سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷

با حضور وزیر ارشاد؛

کتاب «نظام تربیت توحیدی» رونمایی شد

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: کتاب نظام تربیت توحیدی به قلم حجت الاسلام «محمدحسن وکیلی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مراسم رونمایی از کتاب «نظام تربیت توحیدی» امروز ۲۴ بهمن با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و حجت الاسلام کمال الدین خداداده رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

این رونمایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد و خداداده گفت: کتاب نظام تربیت توحیدی می تواند درسنامه ای برای مربیان کانون های فرهنگی هنری که با نوجوانان و دانش آموزان مرتبط هستند، کتابی کارآمدی باشد.

امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: «نظام تربیت توحیدی»، کتابی مفید برای مربیان و فعالان مسجدی است. در واقع این کتاب می تواند برای فعالان مسجدی یک گام جدی در تربیت نیروی انسانی مومن انقلابی باشد و از طریق این کتاب می توان برای تقویت بسترهای زیست مومنانه تلاش کرد.

کتاب نظام تربیت توحیدی که از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ۱۸۰ منتشر شده، حاصل جلسات هیئت اندیشه ورز این ستاد در خصوص موضوع نظام تربیت توحیدی است. دراین کتاب به مباحثی همچون تالیف و اهداف تربیت توحیدی، فرآیند عمومی تربیت، نگاهی به وضعیت معاصر جوان و ویژگی های مربی پرداخته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.