شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

رئیس سازمان سینمایی خبر داد؛

بازدید ۲۵۰ هزار نفر از جشنواره فیلم فجر تا ۱۹ بهمن‌ماه

«محمد خزاعی» در مراسم افتتاح «پردیس سینمایی رزمال»

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی گفت: بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر تا ۱۹ بهمن ماه در سراسر کشور از فیلم‌های جشنواره فجر بازدید کردند.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی گفت: جشنواره بین المللی فیلم فجر یکی از مردمی‌ترین جشنواره‌هاست؛ پشتوانه برگزاری این جشنواره مردم هستند و سی و دو استان به صورت همزمان این جشنواره را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر تا ۱۹ بهمن ماه در سراسر کشور از فیلم‌های جشنواره فجر بازدید کردند، افزود: این افتخاری است برای نظام ایران که حرکت‌های فرهنگی با حمایت مردم برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سینمایی گفت: همه ما خانواده‌ای بزرگ هستیم و پیرامون یک چیز یعنی سینما دور هم جمع شده‌ایم؛ همانطور که سینما می‌تواند ملت‌ها را به هم نزدیک کند باید صدای مظلومان جهان نیز باشد.

خزاعی اظهار داشت: جنایت‌های زیادی در غزه انجام می‌شود، نسل کشی بزرگی که صهیونیست‌ها سعی می‌کنند با استفاده از رسانه‌ها واقعیت را واژگون جلوه دهند.

وی افزود: از شما در خواست دارم صدای مظلومان غزه باشید چراکه نسل کشی در غزه در صد سال اخیر بی سابقه است. نمی‌توانیم در برابر این جنایت‌ها سکوت کنیم، چون ما هنرمند هستیم و با دولتمردان و سیاست مداران تفاوت داریم؛ امیدوار هستم در این دوران خطیر به وظایفمان عمل کنیم.

بنا به در خواست خزاعی در ادامه مراسم حضار به احترام شهدای غزه قیام کردند و یک دقیقه سکوت در سالن حکمفرما شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.