شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

امیریَل ارجمند:

جشنواره فیلم فجر همیشه برایم جذاب است

امیریل ارجمند در چهارمین روز سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: بازیگر کشورمان گفت: جشنواره فیلم فجر همیشه برایم جذاب است و حس نوستالژیک به آن دارم.

به گزارش سینماپرس، امیریَل ارجمند با حضور در خانه جشنواره چهل و دوم فیلم فجر درباره فیلم اولی‌های این جشنواره گفت: به هرحال اینکه به جوان‌ها اهمیت دهیم خیلی خوب است. اگر بتوانیم جوان‌ها را به یک طریقی در ریلی قرار دهیم که متوجه شوند چطور، چگونه و در چه مسیری حرکت کنند وظیفه دوم ما است.

وی ادامه داد: حقیقتا من همیشه جشنواره فجر را دوست دارم، چون از صفر سالگی‌ام در این محیط بزرگ شدم و نمی‌توانم حتی در قسمتی که می‌گویند ضعف دارد این حرف را بزنم.

این بازیگر افزود: جشنواره فیلم فجر همیشه برایم جذاب است و همیشه خاطرات خوبی را با یک سری آدم‌ها در این محیط تجربه می‌کنم که بعضی هایشان دیگر بین ما نیستند. چون حس نوستالژیک به جشنواره فجر دارم نمی‌توانم بگویم این جشنواره برایم جشنواره بدی است.

ارجمند درباره بهترین‌فیلم‌های فجر از نگاه خود در ادوار گذشته گفت: خانه دوست کجاست، ناخدا خورشید، سایه خیال، تحفه‌ها و پرده آخر از فیلم‌های مورد علاقه من در فجر بوده‌اند.

وی بیان کرد: در جشنواره امسال فیلمی به نام شکار حلزون داشتم که کار آهنگسازی آن بر عهده من بود. شکار حلزون در اکران مردمی خیلی مورد توجه قرار گرفت و در جشنواره دید پنجاه، پنجاه به آن داشتند. به هرحال آدم باید از یک جایی شروع کند. شاید یک جایی برایت سخت باشد آدم‌ها تقدیر متفاوتی دارند؛ مهم این است که انسان‌ها برای تقدیرها بجنگند تا موفق شوند.

گفتتی است که امیریَل ارجمند بازیگر، خواننده و آهنگساز کشورمان است. وی دارای مدرک کارشناسی مکانیک و کارشناسی تئاتر است. او فرزند اول داریوش ارجمند است و در مجموعه تلویزیونی معمای شاه در نقش محمود وزیری به ایفای نقش پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.