پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

تهیه‌کننده «های‌پاور»:

کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های حاضر در این دوره از جشنواره از پیشینه خوبی برخوردارند

اباذر جوکار در نشست خبری فیلم سینمایی هایپاور

سینماپرس: تهیه‌کننده فیلم سینمایی «های‌پاور» از برنامه‌ریزی برای حضور دوباره در جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: سال آینده با یک اثر فاخر به کارگردانی هادی محمدپور در چهل و سومین دوره فیلم فجر شرکت می‌کنیم.

به گزارش سینماپرس، اباذر جوکار در حاشیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به ایرنا گفت: در تلاش بودیم که کاری قوی‌تر از سال قبل را به جشنواره امسال برسانیم اما نشد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌نامه کار جدید تقریبا آماده است و روی آن کار می کنیم که سال آینده یک کار قوی و خوب را با بهره مندی از تجربه سال گذشته و جشنواره امسال و فیلم‌هایی که دیدیم، طبق ذائقه مخاطبان و منتقدان بسازیم و به جشنواره سال آینده بیاوریم.

این تهیه‌کننده سینما افزود:‌ در حال حاضر روی دو فیلم‌نامه کار می‌شود که هر دو در حال نهایی شدن است و موضوعات آنها دفاعی و مرتبط با دفاع مقدس است. یکی از کارها در خصوص یکی از شهدای شاخص ارتش است و اگر این اتفاق نیفتاد روی فیلم‌نامه دیگر که دفاع مقدسی است کار خواهیم کرد.

تنوع جشنواره امسال بالاست

جوکار درباره جشنواره فجر امسال هم گفت: تنوع فیلم‌ها امسال به ویژه در گونه اجتماعی بالاست؛ انتقادهایی درباره کیفیت فیلم‌ها شنیده‌ام، اما در مجموع از نظر کمی تغییرات قابل توجهی داشتند و تنوع فیلم‌ها بالاست.

تهیه‌کننده فیلم های‌پاور افزود: کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های حاضر در این دوره از جشنواره از پیشینه خوبی برخوردارند. میزان حضور تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها در رویداد امسال، کیفیت جشنواره را نسبت به سال قبل افزایش داده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.