جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

سالن‌های سینمایی «باغ کتاب تهران» می‌تواند از امسال در اختیار «جشنواره فیلم فجر» قرار گیرد

آیین باز گشایی سینماهای باغ کتاب تهران؛ هاشم میرزاخانی

سینماپرس: رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سالن‌های سینمایی باغ کتاب تهران می‌تواند از امسال در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار گیرد.

به گزارش سینماپرس، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آیین بازگشایی سینماهای باغ کتاب تهران با بیان اینکه بهترین هدیه‌ای که ما متولیان نهادهای فرهنگی می‌توانستیم به جامعه سینمایی بدهیم، افتتاح یک پردیس سینمایی خوب همزمان با ولادت حضرت علی (ع) بود، گفت: با کمک متولیان نهادهای مختلف مدیریت شهری پیگیری‌های متعددی برای بازگشایی سینماهای باغ کتاب تهران صورت گرفت. این مجموعه سینمایی نزدیک به چهار سال فعالیتی نداشت. یعنی یک نهاد خدمت‌رسان به مردم تهران در این مدت تعطیل بود.
مهرداد باقری در ادامه با اشاره به این موضوع که پرونده سینماهای باغ کتاب تهران در طول یک سال گذشته فراز و فرودهای مختلفی داشت تا مشکل آن حل شود، گفت: امروز پردیس سینمایی باغ کتاب آماده است و اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر موافق باشند، سالن‌های سینما می‌تواند از امسال در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار گیرد.
وی با اعلام این خبر که امسال ساخت‌وساز دو مجموعه پردیس سینمایی شروع شده و با کمک دوستان شورای شهر و شهرداری تهران مبالغی تامین اعتبار شده و بقیه پروژه در سال آتی تکمیل خواهد شد، افزود: ان‌شاء‌الله سال بعد دو مجموعه پردیس سینمایی افتتاح خواهد شد. ما همچنین در مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و موسسه تصویر شهر خط تولید پروژه‌های سینمایی را کلید زده‌ایم و آثاری در حوزه فیلم، سریال و انیمیشن در مرحله پیش تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.