دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

معاون امور هنری وزیر ارشاد؛

میثاق ما در «تئاتر کودک و نوجوان» خداجویی است/ تلاش کنیم شاهد آفت جریان روشنفکری در جریان «تئاتر مسجد» نباشیم

سخنرانی محمود سالاری در مراسم اختتامیه یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران

سینماپرس: معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گر یک نوجوان و جوان در اقصی نقاط کشور و روستاها با تئاتر مسجدی شود، همین برای شما دخیره دنیا و آخرت خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) روز گذشته در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر شبستان و اساتید مدرسه تئاتر شبستان در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور یافت.

در این نشست که با حضورحجت الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده (رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد) همراه بود، سالاری گفت: من در جلسات متعددی شرکت می‌کنم، اما این جمع متفاوت از دیگر جمع‌ها است؛ چراکه جمع همدلی است و ضرورت دارد که تلاش‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد، این رویداد را به روند جریان ساز تبدیل کند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: برخی از رویدادهای هنری همانند رعد و برقی هستند که چند لحظه یکبار می‌زنند و بارشی ندارند اما امیدوارم که این رویداد هنری نتیجه و ثمرات بسیاری به همراه داشته باشد و استمرار بیابد.

سالاری ادامه داد: ضرورت دارد تلاش کنیم تا شاهد آفت جریان روشنفکری در جریان تئاتر مسجد نباشیم و تلاش کنیم که تئاتر حرفه‌ای را به مساجد ببریم تا مشوقی برای کودکان و نوجوانان باشد که به مسجد بروند.

وی در ادامه ابراز کرد: هدف از برگزاری تئاتر در مسجد جذب کودکان و نوجوانان به مسجد شود.

سالاری از حمایت‌های معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تئاتر مساجد خبر داد و گفت: میثاق ما در تئاتر کودک و نوجوان و در تئاتر مسجد، خداجویی است همچنانکه در تئاتر بسیج مولفه مقاومت مدنظر است. اگر یک نوجوان و جوان در اقصی نقاط کشور و روستاها با تئاتر مسجدی شود، همین برای شما دخیره دنیا و آخرت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.