شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

طراح جلوه «بهشت تبهکاران» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

اطمینان دارم در بین هفت فیلمی که در جشنواره امسال دارم «بهشت تبهکاران» بیشتر دیده می‌شود/ در فیلم‌های دیگر کار سخت یا خاصی نداشتم

آرش آقابیک

سینماپرس: آرش آقابیک طراح جلوه های ویژه سینما که با ۷ فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد گفت: امسال فیلم های جنگی و بیگ پروداکشن زیادی را در جشنواره داریم. از جمله این فیلم ها « آسمان غرب» است.

برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌ های «رگ خواب» و «خفه گی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری، «صبحانه با زرافه ها» به کارگردانی سروش صحت، «معجزه پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی، «بی بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده، «نبودنت» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق ۷ فیلمی هستند که با آن ها در این دوره جشنواره حضور دارم.

وی در همین راستا متذکر شد: «نوروز» اثری نو و خاص در سینمای ایران است که فضایی فانتزی دارد و قطعا شانس این را دارد که در جشنواره به خوبی دیده شود. فضاسازی «نوروز» بسیار عجیب و بدیع است که با کمک ویژوال بی نظیر شده است. در این فیلم رویا وجود دارد و ما کارهای خاصی را می بینیم که پیش از این در هیچ‌ اثر سینمایی نمونه اش را نداشته ایم و به خصوص در سینمای کشورمان چنین فیلم هایی ندیده ایم.

آقابیک سپس با بیان اینکه من اگر بخواهم در جشنواره فجر دیده شوم قطعاً با «بهشت تبهکاران» است خاطرنشان کرد: من در فیلم آقای جعفری جوزانی کار زیادی داشتم. این فیلم یک آتش سوزی بسیار سنگینی داشت که بسیار سخت و طاقت فرسا بود و من اطمینان دارم در بین ۷ فیلمی که در جشنواره امسال دارم این اثر بیشتر دیده می شود چرا که در فیلم های دیگر کار سخت یا خاصی نداشتم.

این سینماگر در پاسخ به این پرسش که آیا به گرفتن سیمرغ از جشنواره چهل و دوم فکر می کنید اظهار داشت: امسال فیلم های جنگی و بیگ پروداکشن زیادی را در جشنواره داریم. از جمله این فیلم ها « آسمان غرب» است. کارهای سازمان اوج و دو سه فیلم دیگر بسیار خاص است و فکر می کنم دوستانی مانند آقای کرمیان شانس بیشتری برای دریافت سیمرغ داشته باشند.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: به هر صورت حضور در جشنواره همچون گذشته برایم اهمیت دارد و با کمال میل این رویداد مهم سینمایی کشور را دنبال خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.