یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:

فراخوان ثبت‌نام بیست و چهارمین نمایشگاه «رسانه‌های ایران» از یکشنبه منتشر و ثبت‌نام آغاز می‌شود

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که فراخوان ثبت نام بیست و چهارمین نمایشگاه «رسانه‌های ایران» از یکشنبه - ۲۴ دی‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جزئیات تکمیلی برگزاری نمایشگاه «رسانه‌های ایران» که ۲۳ تا ۲۸ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، به ایسنا گفت: در هفته آخر بهمن‌ماه با مشارکت همکاران رسانه‌ای، بیست و چهارمین نمایشگاه «رسانه‌های ایران» در مجموعه مصلی تهران برگزار می‌شود.

مهدی‌پور در پاسخ به این پرسش که این نمایشگاه، شامل کدام رسانه‌ها خواهند بود، توضیح داد: فراخوان ثبت ‌نام نمایشگاه یکشنبه - ۲۴ دی‌ماه منتشر و ثبت‌نام آغاز می‌شود. از گروه‌های مختلفی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است. دوستان رسانه‌ای اعم از روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، فصلنامه‌ها و نشریات مثل همیشه در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین از کانال‌ها، سکوها و سامانه‌های خبری نوظهور هم دعوت کرده‌ایم. همچنین شرکت‌های دانش بنیان، تولید محتوا و تحلیل داده که در حوزه رسانه فعالیت می‌کنند و بخش‌هایی که به صورت جدی در حوزه اقتصاد رسانه فعال هستند، مثل بخش‌هایی که در زمینه آگهی‌های مطبوعاتی کار می‌کنند یا طراحی‌هایی برای حوزه اقتصاد رسانه دارند، هم حضور دارند.

دانلود ویدیو

او درباره همچنین به حضور روابط عمومی دستگاه‌ها و رسانه‌های خارجی در این نمایشگاه نیز اشاره و بیان کرد: این بخش‌ها به منوال گذشته دعوت شده‌اند و بخش‌های مشابه دیگر هم اگر مایل باشند، می‌توانند در نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کنند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: امیدواریم با مشارکت همکاران رسانه‌ای که از فردا- ۲۴ دی‌ماه فراخوان آن داده خواهد شد، بتوانیم با حضورشان نمایشگاه را در هفته آخر بهمن‌ماه برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.