جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

در اثری با عنوان «کارآموز»؛

کارگردان فیلم سخیف «عنکبوت مقدس» به سراغ «دونالد ترامپ» می‌رود

فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس»

سینماپرس: علی عباسی، کارگردان «عنکبوت مقدس»، قرار است فیلمی با حضور بازیگران سرشناس هالیوود درباره دوران جوانی رییس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ با عنوان «کارآموز» را جلوی دوربین ببرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم جدید عباسی درباره تلاش ترامپ جوان برای برپاکردن کسب و کار املاک و مستغلات خود در دهه هفتاد و هشتاد در نیویورک و رابطه‌اش با یکی از بدنام‌ترین وکلای آمریکایی است.

سباستین استن، نامزد گلدون گلوب و امی و ستاره سریال «پم و تامی»، قرار است نقش دونالد ترامپِ جوان را بازی کند.

برنده امی و گلدن گلوب، جرمی استرانگ که این روزها بابت درخشش در سریال «وراثت» در کانون توجه است، به همراه ماریا باکالوا، نامزد اسکار، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

استرانگ قرار است نقش روی کوهن که وکیل و کارچاق‌کنی بدنام است را بازی کند که ترامپ در دوران جوانی او را آموزگار خود می‌دانست. باکالوا نیز بناست نقش ایوانا ترامپ فقید، همسر اول رییس‌جمهور سابق، را بازی کند که در مقام یک زن ثروتمند در برخی پروژه‌های دونالد جوان شریک بود.

بر اساس خلاصه‌ داستانی که امی بائر، مدیر تولید «کارآموز»، برای سی‌ان‌ان ارسال کرده است، فیلم جدید عباسی «کاوشی درباره قدرت و جاه‌طلبی در دنیایی مملو از فساد و فریب است.»

گابریل شرمن، نویسنده رمان پرفروش «بلندترین صدا» فیلمنامه «کارآموز» را نوشته است و تصویربرداری فیلم قرار است به زودی آغاز شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.