شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

معاون فرهنگی وزیر ارشاد:

به زودی نمایشگاهی از آثار حوزه فلسطین برگزار خواهد شد

مظلوم فلسطین؛ طوفان الاقصی

سینماپرس: معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه این وزارتخانه از انتشار آثار فاخر در حوزه فلسطین حمایت می‌کند، گفت: آثاری در حوزه ادبیات داستانی، شعر، رمان، کتب مرجع با موضوع فلسطین منتشر شده است، به زودی نمایشگاهی از این آثار برگزار خواهدشد.

به گزارش سینماپرس، یاسر احمدوند در گفت‌وگو با ایرنا، درباره اقدامات حوزه کتاب و نشر در دفاع از مردم غزه و جنگی که اتفاق افتاده است، اظهار داشت: موضوع حمایت از فلسطین مربوط به سال‌های اولیه آغاز نهضت انقلاب اسلامی است، همه مردم ایران نسبت به این موضوع حساسیت ویژه دارند و حامی این رویکرد انقلاب هستند. در دوره پیش از انقلاب، در دوره مبارزات و دوره پس از انقلاب در مقاطع مختلف مردم حمایت‌های خود را از این موضوع اعلام کردند.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته در حوزه نشر آثار خوبی تالیف و ترجمه شده است، ادامه داد: این آثار برای مخاطبان مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. این آثار در حوزه ادبیات عمومی، داستان و شعر، در حوزه کودک و نوجوان و همچنین موضوع کتب مرجع و کلیات است. امیدوارم به زودی نمایشگاهی از این آثار برپا کنیم. همچنین از آثاری که امکان تجدید چاپ پیدا نکردند، برای تجدید چاپ حمایت کنیم.

به گفته او ناشرانی که آثار فاخری در حوزه فلسطین دارند، می‌توانند از حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.