چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

در بخش بازیگری؛

داوران «دومین جشنواره آموزشگاه‌های آزاد سینمایی» معرفی شدند

دومین جشنواره آموزشگاه‌های آزاد سینمایی

سینماپرس: فریبا متخصص، داریوش ارجمند و فرهاد قائمیان بخش بازیگری دومین دوره جشنواره آموزشگاه‌های آزاد سینمایی را داوری می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، فریبا متخصص، داریوش ارجمند و فرهاد قائمیان به عنوان داوران بخش بازیگری دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی، معرفی شدند.

فریبا متخصص متولد سال ۱۳۴۰ در بروجرد است. او از بازیگران و هنرمندان باسابقه تئاتر، تلویزیون، رادیو، سینما و عرصه دوبله است. او برای بازی در نمایش‌های «طپانچه خانم» و «هیچ کس نبود بیدارمان کند» برنده تندیس بهترین بازیگر زن سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد. فریبا متخصص فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. او در سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ به ترتیب به تلویزیون و رادیو و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت. «سایه تنهایی»، «به کجا چنین شتابان»، «بوی غریب پاییز»، «سیب سرخ حوا»، «روزی که خواستگار آمد»، «ماه پیشونی»، «شنگول و منگول»، «سایه تنهایی»، «باغ گیلاس»، «تولدی دیگر»، «آوای فاخته»، «زمانه»، «ملکوت»، «ایران برگر» و سریال شبکه نمایش خانگی «شهرزاد» از جمله کارهای مهم کارنامه بازیگری متخصص هستند. او تاکنون چندین جایزه داخلی و بین‌المللی را در حوزه نمایش‌های رادیویی دریافت کرده است.

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون است که سابقه بازیگری در فیلم‌های سینمایی «روز بلوا»، «ماهورا»، «اینجا شهر دیگری است»، «پایان‌نامه» و… و فیلم‌های تلویزیونی «یاور»، «ستایش»، «امام علی» و… را در کارنامه کاری خود دارد. همچنین او موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای «ناخدا خورشید»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای «جستجوگر» و… شده است.

فرهاد قائمیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۴۴ در اردبیل است. قائمیان از سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم‌های کوتاه فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد و با فیلم «دمرل» به کارگردانی یدالله صمدی به سینمای حرفه‌ای راه یافت و پس از آن از سال ۱۳۷۹ به فعالیت در تلویزیون پرداخت و در حرفه‌های مختلفی همچون بازیگری، تهیه‌کنندگی، مدیریت تولید و طراح صحنه و لباس ایفای نقش کرد.

دومین جشنواره سراسری آموزشگاه‌های آزاد سینمایی به دبیری مهدی شفیعی و با حمایت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و همکاری موزه سینما ۳۰ آبان لغایت ۳ آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.